fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפרדנו כך?

מארק בריסקר (צילום: יניב לני)

מכבי כרמיאל התדרדרה שוב לירכתי הטבלה, אחרי שספגה תבוסה במשחק החוץ שלה נגד השלישית בטבלה, הפועל עכו, 98:70.

כרמיאל פתחה לא רע ובדקה הרביעית אף הדהימה כשהוליכה, 6:8. כרמיאל עוד נתנה פייט לאורך הרבע הראשון כולו, אך על סף סיומו ספגה שלשה מעבר לקשת וירדה בפיגור קל, 23:20. ברבע השני התעשתה עכו, פתחה מבערים והחלה להגדיל את יתרונה. כרמיאל נראתה חסרת אונים וסיימה את המחצית הראשונה בפיגור, 49:35.

המומנטום המקומי של עכו נמשך גם במחצית השנייה וככל שחלפו להן הדקות, פער האיכויות בין הקבוצות בלט ופער הנקודות רק הלך וצמח. גם כשעכו שילבה במשחק את כל שחקני הספסל שלה, כרמיאל עדיין התקשתה לחזור לעניינים ורק צלצול הסיום שם קץ לסיוט הספורטיבי.

לכרמיאל קלעו: יאיר קצוטי – 14 נק', דניאל ארד – 13 נק', מתן ביבי ועדן זלינבבא – 12 נק' כ"א, ליאור לוי – 8 נק', ערן סודאי – 6 נק', בן מסעודה – 5 נק'.

מארק בריסקר (צילום: יניב לני)
מארק בריסקר (צילום: יניב לני)

המאמן מארק בריסקר: "הרגשה לא נעימה בכלל. אין מה להשוות בין התקציב הצנוע שלנו לתקציב של הפועל עכו שהשקיעה המון ובנתה סגל עמוק ואיכותי במטרה לעלות ליגה. למרות המצב הקשה, אסור לנו להרים ידיים. גם אם הסיכוי שלנו להישאר בליגה נמוך, כל עוד הוא קיים, אנחנו חייבים להילחם".

בשבוע הבא לא יתקיימו משחקים והליגה תתחדש בעוד שבועיים. במחזור הבא, שיתקיים ביום ראשון ה-25.3, תארח מכבי כרמיאל את עירוני קריית אונו, למשחק שבאמת יהווה עבורה הזדמנות אחרונה בהחלט להשאיר לעצמה סיכוי להישאר בליגה. כרמיאל, שמדורגת במקום האחרון בטבלה, רחוקה ב-3 נקודות מקריית אונו, כשלסיום העונה נותרו 4 משחקים בלבד.

בכרמיאל מודעים לחשיבות המפגש נגד קריית אונו, שכן הפסד, יחתום את הגולל על חזרתה של כרמיאל לליגה א', שנה אחת בלבד אחרי שעלתה לליגה הארצית.

"כולם פה יודעים שהמשחק נגד קריית אונו אין דרך חזרה", ציינו השבוע בכרמיאל, "יש לנו מספיק זמן להתכונן ולהגיע בשיא המוכנות והדריכות למשחק הזה. לפני שמתחילים לעשות חישובים לגבי הסיכויים שלנו בהמשך, אנחנו חייבים קודם כל לנצח. יהיה עצוב מאוד אם הסיפור שלנו ייגמר עוד לפני המחזור האחרון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות