fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחתם הסכם עבודה בין ועד עובדי שטראוס סלטים להנהלה

ההסכם משפר באופן משמעותי את תנאי העובדים. יו”ר ההסתדרות במרחב כרמיאל יואב קליין: “ מדובר בהסכם חשוב ביותר בעיקר בשל השיפור בשכרם של העובדים". העובדים התחייבו לשקט תעשייתי בשנתיים הקרובות
יו"ר מרחב ההסתדרות בכרמיאל, יואב קליין
יו"ר מרחב ההסתדרות בכרמיאל, יואב קליין (צילום: עליזה רוזן)

השבוע, נחתם הסכם עבודה חדש בין הנהלת מפעלי שטראוס לועד העובדים, בסיוע יו"ר ההסתדרות במרחב כרמיאל  יואב קליין.  ההסכם החדש משפר באופן משמעותי את תנאי העסקתם של העובדים.

יו"ר מרחב ההסתדרות בכרמיאל, יואב קליין
נמשיך לסייע לעובדים. יואב קליין (צילום: עליזה רוזן)

על פי ההסכם, העובדים יהיו זכאים להעלאה של כ-2.6 אחוז רטרואקטיבי ממרץ 2012, תוספת זו מצטרפת לקודמת שעמדה על 5.7 אחוז שניתנה במרוצת השנתיים האחרונות. כמו כן הוגדל הסכום המופרש לרווחת העובדים והוגדלה תוספת הוותק.

עובדים בעלי ותק של 17 שנה יקבלו תוספת של כ- 2.5 שקלים לשעה ועובדים בעלי ותק של 20 שנה יקבלו תוספת של כ-3 שקלים. סך הכל: תוספת של כ- 600 שקלים לחודש בותק. בנוסף יקבלו העובדים מענק חד פעמי של כ- 500 שקלים. העובדים התחייבו לשקט תעשייתי בשנתיים הקרובות.

קליין: “אני מברך את ועד עובדי שטראוס סלטים וההנהלה שחתמו על הסכם הוגן וצודק המאפשר לכל הצדדים להמשיך ולהצעיד את שטראוס סלטים קדימה יד ביד. אנו במועצת פועלי כרמיאל נמשיך לסייע לוועדי העובדים לקדם את זכויות העובדים בד בבד עם פיתוח התעשייה.

הידעתם ששכר המינימום במשק עלה החודש ל- 4300 שקלים?

הכתבה המלאה תתפרסם ביום שישי ב "צפון 1 כרמיאל "

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות