fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מ.ס. כרמיאל/צפת: מגן ההגינות

הקבוצה, שסיימה את מפגשה נגד טבריה בתיקו (2:2) ומנעה ממנה את העלייה לפלייאוף העליון, ספגה בסיום מטח האשמות. הקפטן סויסה: "בושה לבקש מהיריב לא להתאמץ"
אילן סויסה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מ. ס. כרמיאל/צפת, הוכיחה במחזור הליגה האחרון, מדוע נבחרה בשנים האחרונות לקבוצה ההוגנת בליגות הנמוכות. במשחק שכמעט ולא קבע עבורה דבר, אבל כן ליריבה, היא נפרדה מעירוני טבריה בתיקו, 2:2. טבריה היתה חייבת לנצח כדי להבטיח את מקומה במשחקי המבחן לעלייה לליגה הלאומית, אבל שחקני כרמיאל/צפת, במפגן ספורטיבי הוגן, לא ויתרו, לא הרפו וכפו שוויון. לכרמיאל/צפת כבשו: סהר דהן ואילן סויסה (פנדל).

מי שלא התנצל, ישלם. סויסה עצבני (צילום: אדריאן הרבשטיין)

במהלך המחצית השנייה של המשחק ובעיקר בסיומו, התפתחה תקרית מכוערת שהחלה ביציעים ועברה לחדרי ההלבשה. אנשי טבריה, החלו להטיח האשמות וקללות לעבר אנשי ושחקני כרמיאל/צפת, על כך שלא נתנו להם את המשחק, ובכך בעצם מנעו מטבריה את העלייה לפלייאוף העליון.

הבלם אורן אידלמן, שכמו תמיד שמר על יציבות והיה מהבולטים בקבוצתו, היה אחד מאותם שחקנים שחטפו קללות. אידלמן: "אבא שלי שישב ביציע, שמע את הקללות וזה פגע בי ובייש אותי כשחקן כדורגל. כששיחקתי בטבריה לפני 3 שנים, נתתי למועדון את כל הלב והנשמה, וגם את הבריאות שלי השארתי שם כשנפצעתי. גם כשלא קיבלתי 3 חודשים משכורת והייתי סטודנט וכל ההוצאות היו עליי, כולל הוצאות נסיעה ודלק, לא התלוננתי ולא החסרתי אף אימון, כי הייתי מחויב לקבוצה ולמועדון. לכן לא מובן לי למה אני צריך לספוג כאלה קללות. מה, בגלל שאני משחק באופן הוגן וספורטיבי ולא נותן משחקים? אוי ואבוי אם נחטא לספורט וניתן לקבוצה יריבה לנצח".

הקפטן אילן סויסה, שכבש את השער השני לזכות כרמיאל/צפת, "זכה" גם הוא למיטב ה"ברכות" מאנשי טבריה, ואף הואשם שמכר את המשחק לטובת יריבותיה של טבריה במאבק על העלייה לפלייאוף העליון. סויסה: "שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו כמו בכל העונה. אני לא מבין מאיפה יש לאנשי טבריה ולמי שמגדירים את עצמם בכלל ספורטאים, את החוצפה לחשוב שניתן להם משחקים ולבקש משחקן יריב לא להתאמץ. כרמיאל/צפת תמיד משחקת בצורה הוגנת ומעולם לא נתנה משחק לאף קבוצה. כמו שניצחנו את הרצליה ואת אסי גלבוע, אז גם מטבריה באנו לקחנו נקודות. זה בושה שככה אנשי הנהלה מתנהגים. התייעצתי כבר עם עורך דין, ואני מתכוון להגיש תביעת דיבה כנגד מספר אנשי טבריה, שהאשימו אותי בפומבי במכירת משחקים. ביקשתי מהם בסיום המשחק להתנצל, אבל הם סירבו". אנשי טבריה דחו את הטענות נגדם ואמרו שבסך הכל מחו על כך ששחקני כרמיאל/צפת, בזבזו זמן במהלך המשחק.

יואב הרשקוביץ'
מי שמאמין. הרשקוביץ'

ביום שני, בעקבות התערבות גורמים משתי הקבוצות, התקיימה שיחת סולחה בין המועדונים. בשיחה סוכם גם, כי התביעות ההדדיות, יבוטלו.

דובר כרמיאל/צפת אייל קמחי: ״הסיפור יצא מכל פרופורציה. חשוב לנו להבהיר שהקשר ההדוק השורר בשנים האחרונות בין שני המועדונים, ימשיך להתקיים. יחד עם זאת, לא ניתן לאף אדם להכפיש שחקן מהקבוצה שלנו. אילן סויסה ואורן אידלמן, הם סמל לכדורגל הוגן וספורטיבי, ולאחר שצוננו הכעסים, הוחלט לשים את האירועים מאחור ולהמשיך לשמור על יחסים תקינים וטובים בין שני המועדונים".

שני מחזורים לסיום העונה, נותרה כרמיאל/צפת במקום התשיעי עם 33 נקודות. היום (15:30) היא תתארח אצל הפועל חדרה (מקום 12, 31 נק').

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות