fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משרד השיכון: מחירי הדירות בכרמיאל זינקו בכ-20 אחוז

אחת הסיבות לעליות המחירים נובעת מהירידה בקצב התחלות הבנייה
פרויקט כרמיאלה במכוש
פרויקט כרמיאלה במכוש (הדמיה: צמח המרמן)

 

 

רן בן אברהם (צילום: דו"צ)
רן בן אברהם (צילום: דו"צ)

המחסור בדירות חדשות בכרמיאל ממשיך לתת את אותותיו. על פי נתוני משרד השיכון, ברבעון הראשון של 2014 מחירי הדירות בכרמיאל עלו בכ-20% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. כרמיאל ממוקמת במקום השלישי ברשימת היישובים בהם הייתה העלייה החדה ביותר במחירי הדירות. במקום הראשון ממוקמת טבריה ובמקום השני חיפה. 

אחת הסיבות לעליות המחירים נובעת מהירידה בקצב התחלות הבנייה. על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2012 הוחל בבניית 234 יח"ד בכרמיאל. בשנת 2013 התחלות הבנייה ירדו ל-199 וברבעון הראשון של 2014 הוחל בבניית 22 דירות בלבד.

רן בן אברהם, סמנכ"ל השיווק בצמח המרמן הבונה בכרמיאל מציין כי "בשנים הקרובות אנחנו צפויים לראות עוד מאות יחידות דיור חדשות בכרמיאל. אני מקווה שרשויות התכנון יאשרו לבנות יותר דירות קטנות שיתאימו לכיסם של הזוגות הצעירים ואז אנחנו נראה את התמתנות עליות המחירים בעיר".

לדברי רוני כהן, מנכ"ל חברת אלדר, המשווקת מעל 70 פרויקטים חדשים ברחבי הארץ "מחירי הדירות במרכז הארץ ובייחוד בגוש דן התייקרו בשנים האחרונות בעשרות ואפילו מאות אחוזים. לכן, אנחנו אומנם רואים עלייה מחירים אבל בוודאי לא זינוק של עשרות אחוזים. לעומת זאת, ישנם יישובים בפריפרייה שמלאי הדירות נגמר או שהם מאוד מבוקשים על ידי משקיעים והתוצאה היא זינוק במחירי הדירות".

עליות המחירים החדות ביותר:

עליית מחירי הדירות

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות