fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפגש עם כוכבים: ילדי המכללה לכדורגל בכרמיאל יקיימו מסע משחקים בברצלונה

מפגש פסגה. אבי גיסברג עם ליונל מסי   (צילום: באדיבות אבי גיסברג)
מפגש פסגה. אבי גיסברג עם ליונל מסי   (צילום: באדיבות אבי גיסברג)

הפועל כרמיאל (ליגה א')

הפועל כרמיאל השיגה במחזור האחרון ניצחון חשוב כשגברה בביתה על הפועל מגדל העמק, 1:3. בעקבות הניצחון טיפסה כרמיאל למקום ה-9 בטבלה עם 30 נקודות, והתרחקה 12 נקודות מהקו האדום, ו-9 נקודות מהמקום ה-14, שמוביל בסיום העונה למשחק הישרדות נגד הירידה לליגה ב'. כשלסיום העונה נותרו 7 משחקים, נראה כי כרמיאל בדרך להבטיח לעצמה עונה נוספת בליגה א'. אלא אם כן היא תפתיע בסדרת ניצחונות שיקדמו אותה במעלי הטבלה, שכן הפער בין כרמיאל למקום החמישי, שמוביל בסיום העונה למשחק העלייה, עומד כרגע על 4 נקודות בלבד.

הפועל כרמיאל התייצבה למשחק נגד מגדל העמק בסגל מצומצם כששוב 4 שחקני נוער מאיישים את ספסל המחליפים.

המשחק עצמו היה שקול ברובו, אך בדקה ה-43 הצליחה כרמיאל למצוא את הפרצה לשער כשנתן נודלמן הבקיע בבעיטה אדירה מ-18 מ' והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1. האורחים ממגדל העמק, שנאבקים בתחתית הטבלה, השיגו את השוויון בדקה ה-81, אך כרמיאל לא נשברה והגיבה בצמד שערים לקראת הסיום. תחילה, היה זה סהר דהן שניצל הגבהה מדויקת של עדי אלישע ובדקה ה-87 נגח מקרוב פנימה והחזיר את היתרון לקבוצתו, 1:2. בדקה ה-90, הוכרע המשחק. חלוץ קבוצת הנוער באסל עאקלי בן ה-17, השתלט על כדור במרכז הרחבה וכבש שער בכורה במדי קבוצה הבוגרת, וקבע, 1:3 לכרמיאל.

המנהל המקצועי של הקבוצה אילן סויסה, סיכם: "אנחנו שמחים מאוד על הניצחון שמרחיק אותנו בעוד 3 נקודות מקבוצות התחתית. התמודדנו מול יריבה קשה, אבל למזלנו, הבקענו מהר אחרי השוויון שלהם. מחזור קודם, שיחקנו טוב והפסדנו. הפעם, שיחקנו פחות טוב וניצחנו. כרגע, אנחנו בכלל לא חושבים על הפלייאוף העליון, אלא רוצים קודם כל להבטיח את ההישארות שלנו בליגה. אנחנו ממשיכים הלאה ומשתדלים ליהנות מהמשחק".

במחזור הקרוב תצא כרמיאל למשחק חוץ נגד הפועל בית שאן (מקום 13, 23 נקודות).

דור העתיד

נוער (מחזור 19)

הפועל כרמיאל -מכבי עין מאהל, 2:0.

נערים א' (מחזור 19)

הפועל בועיינה – הפועל כרמיאל, 0:3. ההפסד מרחיק את כרמיאל, שמדורגת במקום השני בטבלה, 7 נקודות מהמקום הראשון.

נערים ב' (מחזור 18)

הפועל מזרעה – הפועל כרמיאל, 10:0. לכרמיאל: נור כרים ובאסל שקיר – 2 שערים כ"א, יואב חפץ, ירין אביקזר, אופק חג'ג', רודי ג'ואן, עילי אליהו ואיימן בשותי – שער אחד כ"א. הניצחון קירב את כרמיאל, שנמצאת במקום השני בטבלה עם 42 נק', לכדי נקודה אחת בלבד מהמוליכה, הפועל מעיליא (43 נקודות).

נערים ג' (מחזור 19)

הפועל כרמיאל – הפועל יקנעם, 1:0.

ילדים א' (מחזור 19)

הפועל כרמיאל – מכבי קרית אתא, 3:2. לכרמיאל: רום דוד ועבד שאהין.

ילדי כרמיאל ייצאו למסע משחקים בברצלונה

קבוצת טרום הילדים של המכללה לכדורגל בכרמיאל, תצא בחודש אפריל הקרוב למחנה אימונים ומסע משחקים בן 8 ימים בברצלונה. במהלך שהות הקבוצה בברצלונה, הם השתתפו במשחקים נגד קבוצות אירופאיות ממועדונים מובילים בעולם, אימון עם מאמן קבוצת הילדים של אספניול, אירוח במשחק הליגה של ברצלונה מול ולנסיה, סיור באתרי העיר וביקור בנואו קמפ, אצטדיונה הביתי קבוצת הפאר ברצלונה ובמוזיאון המועדון.

המשלחת, שבראשה יעמוד מנהל המכללה לכדורגל בכרמיאל אבי גיסברג, תכלול 26 שחקנים, המאמן מוטי מרדכי וחבר עמותת פרחי כרמיאל רונן הולצר.

בנוסף אליהם, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי חיפה, יוסי צרפתי, המשמש גם כמנהל פרויקט המצוינות במכללה לכדורגל של כרמיאל, ילווה את הקבוצה במהלך מסעה בברצלונה.

מנהל המכללה לכדורגל בכרמיאל אבי גיסברג: "המסע הזה כולו חוויה והגשמת חלום עבור ילדי המכללה שלנו, ומהווה את רגע השיא לילדי הקבוצה. זהו מסע מסורתי שנמשך כבר 5 שנים, וכולל רגעים קסומים כמו צפייה במשחק של אחד המועדונים הגדולים בעולם, ברצלונה, עם כל כוכבי הקבוצה, ביניהם, ליונל מסי, ניימאר וסוארס".

"צירופו של יוסי צרפתי למשלחת, היא עוד צעד בחשיפת השחקנים הכישרוניים שלנו בפני אנשי המקצוע של מועדון מכבי חיפה. העונה, העברנו 4 שחקנים לקבוצות מחלקת הנוער של מכבי חיפה ועצם העובדה שארבעתם שולבו בהרכב הם מקור לגאווה וכבוד גדול עבורנו".

מפגש פסגה. אבי גיסברג עם ליונל מסי   (צילום: באדיבות אבי גיסברג)
מפגש פסגה. אבי גיסברג עם ליונל מסי   (צילום: באדיבות אבי גיסברג)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות