fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכה כפולה: הפסד שני לאליצור כרמיאל

אליצור כרמיאל הפסידה במשחק חוץ לעולה החדשה, מ. ס. עילבון, 3:0, וירדה למקום האחרון בטבלת ליגת העל
תחושה של פספוס. המאמן אלכס קפלן (צילום: אלכס הובר)

אליצור כרמיאל ספגה במחזור האחרון הפסד ליגה שני ברציפות, בעקבותיו ירדה למקום האחרון בטבלת ליגת העל.

אם ההפסד במחזור הפתיחה לאימפריה האדומה, הפועל מטה אשר/עכו, עוד התקבל בטבעיות, הרי שההפסד במשחק חוץ לעולה החדשה – מ. ס. עילבון, היה אכזבה גדולה.

כרמיאל עוד היתה בעניינים ב-2 המערכות הראשונות, בהן הפסידה, 27:25 ו-25:22, אך במערכה השלישית היא כבר קרסה מנטאלית ואפשרה למארחים לרשום ניצחון שלישי במערכות, 25:13, ולהשיג הכרעה במפגש.

לכרמיאל הנחיתו נקודות: ארטיום מלמוד – 13 נק', דימטרו שאטוב – 7 נק', סאמי חוראני – 6 נק', יורי קריצ'בסקי – 5 נק', נועם קובה – 4 נק', יובל מקונן – 2 נק'.

תחושה של פספוס. המאמן אלכס קפלן (צילום: אלכס הובר)
תחושה של פספוס. המאמן אלכס קפלן (צילום: אלכס הובר)

המאמן אלכס קפלן: "היה משחק מותח וחבל שהפסדנו כי הגענו לכמה הזדמנויות להשיג הכרעה שפוספסו, לדעתי, בעיקר בגלל חוסר ניסיון. יש לנו קבוצה צעירה וברגעי ההכרעה לא היה מי שינצל את המומנטום שהיינו בו ויעשה את הפעולה המכרעת. יכול להיות גם שזה נבע מהתרגשות ומלחץ. השחקנים הצעירים שלנו יצטרכו בעתיד לקחת יותר אחריות. ידענו שמצפה לנו עונה קשה שבה ניאבק שוב, כמו בכל שנה, נגד הירידה ואני מצפה מהשחקנים הצעירים לתפוס מנהיגות ולהוביל את הקבוצה".

בניגוד לעונות קודמות, החליטו השנה באליצור כרמיאל להתחזק בשחקן זר אחד: דימיטרו שאטוב (27) מאוקראינה, שכבר הספיק לרשום את משחק הבכורה שלו השבוע.

המאמן קפלן: "השחקן הגיע אלינו רק לאחרונה ולא ממש הספיק להיכנס לכושר. אני מאמין שהוא יצליח להשתלב אצלנו היטב ויעשה את החיבור הנדרש עם השחקנים הצעירים".

במחזור הבא מצפה לכרמיאל משחק בית קשה נגד הפועל מנשה/חדרה/עמק חפר, שפתחה את העונה בצורה מצוינת ועם 2 ניצחונות. במפגש יערך ביום שלישי (31.10) בשעה 19:30, באולם בית הספר פסגות בכרמיאל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות