fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי כרמיאל סיימה את הסיבוב הראשון ללא ניצחון. יעד גולץ עזב

יוסי אסדו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מכבי כרמיאל סיימה את משחקי הסיבוב הראשון בהפסד בית לאליצור גבעת שמואל, 83:76, והשלימה מאזן מביך של 11 הפסדים מ-11 משחקים.

ההפסד הזה הרחיק את כרמיאל 4 נקודות מהמקום ה-10, ממנו הולכים למשחק מבחן נגד ירידה אוטומטית לליגה א'.

אם כרמיאל לא תייצר סדרת ניצחונות רצופה בסיבוב השני, היא תסיים את דרכה בליגה הארצית, שנה אחת בלבד אחרי שהעפילה אליה.

כרמיאל פתחה את העונה לא טוב ובסדרת הפסדים. לפני חודשיים, החל גל עזיבה של שחקני מפתח, ביניהם מיכאל זילברמן, אסף פטייה, נמרוד גנון, שאולי שלווים וגיא בר שלום.

עזיבתם גרמה לכך שסגל השחקנים הצטמצם והנהלת הקבוצה התקשתה להחתים שחקנים אחרים במקומם. כך שלמעשה, כרמיאל התייצבה במשחקים האחרונים עם סגל דליל שכלל 7 שחקנים בלבד. כרמיאל היתה קרובה לניצחון במספר משחקים העונה, אך החיסרון בשחקני ספסל מחליפים היה בעוכריה והיא קרסה בדקות הסיום.

אתמול (שלישי) גם יעד גולץ הצטרף לרשימת העוזבים, לאחר שהגיע לאימון הקבוצה וקיבל את שיחרור.

הנקודות שלו לא הספיקו. יעד גולץ ממכבי כרמיאל (צילום: אלכס הובר)
עוד אחד שעזב. גולץ (צילום: אלכס הובר)

בינתיים, החתימה הקבוצה את הרכז ליאור לוי מהפועל נצרת עילית מהליגה הארצית, ואת הגארד עדן זלינבבא, שחקן נבחרת העתודה שמגיע מהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית.

בקבוצה גם הביאו מספר שחקנים בכמה עמדות, שנמצאים בהתרשמות.

המאמן מארק בריסקר, מיואש וגם הוא חסר אונים. הסיבה היחידה שהוא נותר בתפקידו, היא פשוטה: למאמן של כרמיאל אין משהו חלופי. בקבוצה משוכנעים שאם היתה לבריסקר הצעה מקבוצה אחרת, הוא לא היה מהסס לעזוב.

הליגה הארצית יוצאת כעת לפגרה קצרה והמשחקים יתחדשו ב-22.1. כרמיאל תפתח את הסיבוב השני במשחק בית קשה נגד השלישית בטבלה, הפועל צפת.

אם כרמיאל לא תנצל את הפגרה כדי להתחזק ולעבות את הסגל, גורלה כיורדת ייגמר עוד לפני סיומה הרשמי של העונה.

ראשי הקבוצה כבר הכינו תרחישים למקרה שכך יקרה. אחת האפשרויות שהועלתה היתה לשלב יותר שחקני נוער על מנת שיצברו ניסיון או פשוט להתפרק.

מנכ"ל הקבוצה יוסי אסדו, דחה את הדברים והתייחס למצב כשאמר: "אף אחד בתחילת העונה לא היה שאנן, כי ידענו שהליגה הארצית היא סיפור אחר לגמרי מליגה א'. גם היה לנו ברור, שסגל השחקנים שהיה לנו בעונה שעברה לא יספיק. הבעיה הגדולה שלנו היא תקציבית, ולא כל שחקן היה מוכן להתפשר ולבוא. מבחינה מקצועית, זה באמת לא נעים לסיים סיבוב משחקים שלם ללא ניצחון, אבל אני עדיין מאמין שזה לא סוף הסיפור. יש לנו עכשיו סיבוב שלם לתקן את הרושם ולהתחיל לנצח. אני יכול להבטיח דבר אחד: גם אם המצב הזה יימשך, לא נישבר ונסיים את העונה בצורה הוגנת וספורטיבית".

יוסי אסדו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
לא נתפרק. מנכ"ל מכבי כרמיאל, יוסי אסדו (צילומים: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות