fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מייקל ג'ורדן היהודי רוצה לעלות לארץ ולהשתקע בכרמיאל

מי שנחשב לכדורסלן היהודי הטוב ביותר בעולם, תמיר גודמן, רוצה לעשות עלייה: "התאהבתי בצפון כששיחקתי בעבר בחיפה", הוא אומר
תמיר גודמן, עדי אלדר, רותם ינאי, יובל קיסוס (צילום: דוברות)
תמיר גודמן, עדי אלדר, רותם ינאי, יובל קיסוס (צילום: דוברות)

השם תמיר גודמן מאוד מוכר לחובבי הכדורסל. לפני עשור נחשב גודמן לכישרון ענק וכוכב בכדורסל המכללות בארה"ב. בעקבות כך הודבק לו התואר "ג'ורדן היהודי".

לפני כעשור הוא שיחק מספר עונות במכבי תל אביב ובקבוצות ישראליות נוספות, אך חוסר מזל ופציעות הביאו אותו לפרישה מוקדמת. כיום גודמן הוא מאמן ילדים בארה"ב וממציא סטארט אפ של ציציות לספורטאים יהודיים.

לאחרונה החליט גודמן לעלות לישראל. "התאהבתי בצפון כששיחקתי בעבר בחיפה", אמר גודמן "ולכן החלטנו לבדוק אפשרויות קליטה בצפון הארץ, חיפשנו עיר קטנה וכרמיאל נראתה לנו מתאימה". גודמן קרא באינטרנט על הפעילות של "שותפות ביחד" עם פיטסבורג ובמיוחד על חילופי משלחות נוער בכדור סל של השותפות וכך נוצר הקשר אתנו.

יובל קיסוס, חבר בוועדת ההיגוי של השותפות התלווה לתמיר בביקורו השבוע בעיר, בביקור הפגיש את גודמן עם ראש העיר עדי אלדר, הגב' שולה כהן ורינה גרינברג שהבטיחו לסייע בהמשך בתהליך הקליטה. לביקור הצטרף גם רותם ינאי, סגן ראש העירייה. בביקור באתרים בעיר נחשף גודמן לאפשרויות ללימודים, מגורים ותעסוקה לו, לבת זוגו ולארבעת ילדיהם. אך יותר מכך נחשף להכנסת האורחים וקבלת הפנים החמה של העיר.

תמיר שב לארצות הברית ושוקל לעלות לארץ באוגוסט. לפני עזיבתו כתב תמיר ליובל:
" Thanks so much for today! I really appreciate your time and help. Please also send my thank you to everyone else that made today possible." (תודה רבה על היום אני מאוד מעריך את העזרה בבקשה העבר תודתי גם לכל מי שעשה האת היום הזה אפשרי).

תמיר גודמן, עדי אלדר, רותם ינאי, יובל קיסוס (צילום: דוברות)
תמיר גודמן, עדי אלדר, רותם ינאי, יובל קיסוס (צילום: דוברות)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות