fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מופע התרמה למען אביאל חיים בקמן יתקיים בחודש הבא

עדיין דרוש סכום כסף גדול להצלת חייו של הילד אביאל בן ה-7 מכרמיאל. בחודש הבא ייערך מופע התרמה למענו
נירית ואביאל חיים בקמן (צילום: משפחתי)
נירית ואביאל חיים בקמן (צילום: משפחתי)

ענת הראל, קריינית ועורכת בקול ישראל, שמעה את סיפורו של אביאל חיים בקמן, מאלס אייזנברג מאולפן ההקלטות "לייבסאונד" בכרמיאל, הנמצא איתה בקשר. היא התגייסה במלוא הכוח למשימת ההצלה של אביאל. בשבוע שעבר היא שידרה כתבה על כך ברדיו ועתה היא מארגנת מופע התרמה, שייתקיים ב-6 בדצמבר בשעה 21:00, במרכז ברוך בכרמיאל. הראל נמצאת בקשר עם אמנים ידועים רבים, ביניהם שלום חנוך, להקת היהודים ועוד. עדיין לא נקבע סופית מי ביניהם יופיע. להקת היי וולטאג' הבינלאומית סגרה את הופעתה בערב זה.

אביאל חיים בקמן, בן 7 מכרמיאל, חולה במחלה נדירה בשם פנקוני A, שהטיפול בה הוא השתלת מוח עצם. מאז התפרצה המחלה, מטופל אביאל בכדורים עד שיימצא לו תורם מתאים. המחלה עלולה להפוך בכל יום לסרטן הדם, ולכן חשוב למצוא לו תורם לפני שמצבו יחמיר. הכדורים, המאוד-יקרים, המהווים טיפול-גישור עד למציאת התורם, אך לא ניתן להשתמש בהם לאורך זמן.

ביום שלישי השבוע עדכנה נירית, אמו של אביאל: "נכון לבדיקת מוח העצם האחרונה של אביאל, מוח העצם הפך אפלסטי, משמע חדל לתפקד לחלוטין. הרופא שלו במנהטן הורה להפסיק לו את התרופות ולהגיע לעבור השתלה. אנו עתידים לטוס לשם בעוד שבוע וחצי. שלושת ילדיי האחרים יישארו בארץ. נטוס שוקי (האב), אני ואביאל לשהייה של לפחות חצי שנה. עלות ההשתלה היא מיליון דולר, כאשר קופת חולים כללית מממנת 525 אלף דולר, התקרה הגבוהה ביותר להשתלות בחו"ל. נותר לנו לגייס עוד 450 אלף דולר".

המשפחה זקוקה לכל תרומה אפשרית. ניתן לתרום באמצע חיוג למספר 3949* או דרך מספר חשבון בנק 2881868, בנק הדואר על שם יד עזרא ושולמית.

נירית ואביאל חיים בקמן (צילום: משפחתי)
נירית ואביאל חיים בקמן (צילום: משפחתי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות