fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה לא עושים בשביל חברים

הכלבייה בקיבוץ יסעור נקלעה לקשיים כלכליים כבדים. מתנדבות בעמותת "כלבלאב" החליטו לצאת בקמפיין נועז משהו כדי להציל את הכלבים
לינור מגל
לינור מגל
לינור מגל
לינור מגל תמי מאירוביץ צילם בהתנדבות: נדב רותם

קבוצת צעירות וצעירים מכרמיאל, משגב והגליל המערבי, הפעילים למען הכלבים של עמותת "כלבלאב" בכלבייה בקיבוץ יסעור, שהיא הגדולה באזור, הגו רעיון שעשוי לגרום לאחדים מאיתנו לתרום, ולו מעט, כל אחד על פי יכולתו, לכלבייה, הנאנקת תחת עול ההוצאות הכרוכות ברווחתם של הכלבים. כך נולדה היוזמה להצטלם עם הכלבים בבגדי ים.

תמי מאירוביץ מכרמיאל, מתנדבת בכלבייה: "אנחנו עמותה שמצילה כלבים, וכמו כל עמותה, שפועלת ללא מטרות רווח ולא מקבלת כל מימון ממשלתי או אחר נקלענו לקשיים כלכליים כבדים. הקושי הכלכלי מקשה עלינו לתת את הטיפול הטוב ביותר לכלבים שלנו ולא מאפשר לנו להמשיך ולהציל. יש לנו אחריות אדירה כלפי הכלבים שלנו ואלה שאנו שואפים להציל. אנחנו העמותה הגדולה באזור הגליל המערבי, ובלעדינו ייחרץ גורלם של עשרות אם לא מאות כלבים.

כולנו מתנדבים בעמותה וכולנו שוברים את הראש שבועות איך לגייס את הכספים להמשך קיום העמותה. ברגע של סיעור מוחות עלה הרעיון שחייבים לעורר פרובוקציה, ומפה לשם התגלגל לו הרעיון ליום צילומים כיפי בכלבייה בבגדי ים והתוצאות לפניכם. הקמפיין הזה נועד לגייס תרומות להצלה של הכלבים. אנחנו זקוקים לעזרתכם גם בשיתופים בפייסבוק וגם בתרומות כדי שנוכל להמשיך ולהתקיים למענם".

לתרומות: דוא"ל: klavlove.org@gmail.com או בבבנק הבינלאומי בכפר ורדים סניף 120, מספר חשבון: 409146919.

 אלינה וינשטיין
אלינה וינשטיין

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות