fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא רק מחולות: כרמיאל חוגגת גם בחולות

בנציגת העיר בליגת החופים של ישראל התמוגגו מהניצחון המוחץ בדרבי הגליל על בני סכנין, 1:8, ואת הבטחת העלייה לשלב רבע הגמר

הפועל שלטל כרמיאל ממשיכה להוכיח את עצמה ולגלות התקדמות מעונה לעונה. במסגרת משחקי המחזור השלישי, שהתקיימו בסוף השבוע שעבר חוף פולג בנתניה, הרשימה הנציגה מכרמיאל כשהביסה בדרבי הגליל את בני סכנין, בתוצאה, 1:8.

alexhuber 20170621 הפועל כרמיאל חופים-9660

הפתיחה היתה מהוססת, אבל החל מהדקה ה-8, נכנסה כרמיאל לעניינים, הגבירה את הלחץ והמחץ ופתחה בפסטיבל שערים. תחילה היה זה שרון גורמזנו, שניצל הדיפה רעה של שוער סכנין, ומקרוב נגח פנימה, 0:1 לכרמיאל. דקה לאחר מכן, היה זה ויטלי גנון, הרכש הטרי, שהבקיע בפנדל את השער הראשון שלו והשני לזכות קבוצתו החדשה, 0:2 לכרמיאל. ציון אזולאי, בשער בכורה, כבש את השלישי לזכות כרמיאל. עומרי עטיה, הרשית את הרביעי. השוער גסטון מזרחה שלח כדור שוער ארוך וגורמזנו, הקפיץ את הכדור בראשו באלגנטיות מעל השוער עמוק לתוך הרשת, 0:5. גורמזנו דחק מקרוב את השישי. סכנין עוד הספיקהלצמק ל-6:1, אבל כרמיאל המשיכה בשלה. עשהאל בן שבת, העלה את כרמיאל ל-1:7, וויטלי גנון, השלים צמד אישי וחתם את התוצאה, 1:8.

היה זה ניצחונה השני של כרמיאל בליגה, בעקבותיו היא הבטיחה לעצמה את הכרטיס לשלב הבא – רבע הגמר.

alexhuber 20170621 הפועל כרמיאל חופים-9656

הבעלים של הקבוצה נתנאל הררי: "למרות שהתמודדנו מול קבוצה חלשה וחסרת ניסיון, באנו מרוכזים ומחויבים. התוצאה פחות חשובה, כמו שהיתה לנו חשובה הדרך שהתוונו לעצמנו והיא לשפר את משחק ההגנה. מבחינה התקפית, יש לנו לדעתי את ההתקפה הכי טובה בליגה, כך שעשינו את שלנו מבחינת פוריות שערים. כבוד גדול עבורנו להעפיל לשלב רבע הגמר ואני שמח שהפכנו את כרמיאל מעיר המחולות לעיר החולות".

היום (שישי) בשעה 13:50 מצפה להפועל שלטל כרמיאל התמודדות קשה מול אלופת ליגת החופים, בני כפר קאסם, שגם מובילה בראש הטבלה עם מאזן ניצחונות מושלם.

הררי: "אם נבוא ונילחם כמו שצריך, ונזכור את מי הקבוצה שלנו מנציחה: הנער דניאל סולומון ז"ל, אפשר לנצח את כפר קאסם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות