fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא מקיימים המלצות

יו"ר האופוזיציה משה קונינסקי: "ראש עיריית כרמיאל אלדר מצפצף על החלטות מועצת העיר והמלצות ועדת הביקורת"
לא מקיימים את המלצות ועדת הביקורת. ישיבת מועצה צילום: עליזה רוזן
לא מקיימים את המלצות ועדת הביקורת. ישיבת מועצה צילום: עליזה רוזן
לא מקיימים את המלצות ועדת הביקורת. ישיבת מועצה צילום: עליזה רוזן
לא מקיימים את המלצות ועדת הביקורת. ישיבת מועצה צילום: עליזה רוזן

משה קונינסקי יו"ר האופוזיציה המשמש כיו"ר ועדת הביקורת, קובל כי עיריית כרמיאל והעומד בראשה עדי אלדר לא מבצעים את החלטות מועצת העיר לאמץ את החלטות ועדת הביקורת. זאת למרות שבישיבת מועצת העיר מה-2 ביולי התקבלה החלטה לפנות בכתב ולהנחות את עמותת הפסטיבל ועמותת בית האבות בראט להעביר בתוך חודש מישיבת המליאה הסברים ודיווח על יישום ותיקון כל הנחיות הביקורת לגבי העמותות הנ"ל בין השנים 2008-2012. קונינסקי טען בישיבת מליאת העיר בחודש יולי כי ממצאי הביקורת לגבי שני הגופים "חמורים ביותר"

חלקם אף דורשים, לכאורה, באחריות אישית ביניהם חשד לשימוש במתקני עמותת בראט לעסק פרטי ללא כל תשלום, צבירת גירעונות מצטברים, אי ביצוע נהלים ובזבזנות יתר, לגבי עמותת הפסטיבל הועלו חשדות לאי קיום נהלים, צבירת גירעונות ועוד.

קונינסקי הסביר כי חברי מועצת העיר קיבלו בישיבת המליאה בחודש יולי החלטה פה אחד לאמץ את המלצות ועדת הביקורת, אך עיריית כרמיאל משהה את פנייתה לגופים אלה מסיבות נסתרות ושאינן מובנות. קונינסקי: "יתכן ויש מה להסתיר, יתכן ומנסים להגן על מקורבים".

עוד הוסיף קונינסקי כי לאור העובדה שעיריית כרמיאל טרם שלחה מכתב דרישה ליושבי ראש העמותות לטיפול מיידי בהמלצות, החליט להשהות את המשך כינוס ועדת הביקורת, להשהות את הוצאת פרוטוקול ישיבתה השנייה של הוועדה שהתקיימה באוגוסט, עד אשר ישלחו הדרישות לשתי העמותות. תגובת עיריית כרמיאל: "עיריית כרמיאל רואה בעבודת ועדת הביקורת, כלי עבודה לקידום ושיפור עבודת העירייה וגופי הסמך שלה. מנכ"ל העירייה יפעל לזירוז העברת המידע הנדרש מהגופים המבוקרים, לועדת ביקורת. יחד אם זאת הנוכחים יכולים לאשר את הפרוטוקול גם בלעדי קונינסקי, במידה והוא ישהה אותו, שכן הועדה התקיימה לפני למעלה מחודש ימים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות