fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: עימות בישיבת מועצת העיר

משה קונינסקי מאיים בפניה למבקר המדינה על אופן ניהול ישיבות מועצת העיר על ידי ראש העיר. אלדר: "התביישתי בשביל האנשים שבחרו בו"
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
משה קונינסקי
שיפור ביצועים. קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)

ביום ראשון התקיימה ישיבת מועצת העיר החודשית. בתחילת הישיבה נפרדו חברי מועצת העיר ממפקד משטרת כרמיאל היוצא נצ"מ שאול צמח. בהמשך, נתגלע עימות בין יו"ר האופוזיציה משה קונינסקי לבין ראש העירייה עדי אלדר. קונינסקי וחברי סיעתו ביקשו להעלות לדיון מספר נושאים, אך במהרה החלו חילוקי הדעות בין השניים.

קונינסקי וחבריו דרשו הפחתת אגרת השילוט לבעלי עסקים וכן דרישה להעדיף את תושבי העיר כרמיאל במכרזים ובגיוס עובדים בעירייה ובגופי הסמך. האופוזיציה ביקשו לקבל מידע ונתונים על כל הסכמי הערים התאומות של כרמיאל ותכלית ההסכמים. טענותיו של קונינסקי היו על בזבוז משאבי העירייה באמתלה של טיולים לחו"ל ללא כל תכלית ותרומה משמעותית לעיר כרמיאל.

אלדר טען כי קונינסקי מנסה להשתלט על הישיבה והוא נוהג במליאה כאילו הוא נמצא בשוק. אז  החלו הטונים להתגבר עד לכדי צעקות וחילופי האשמות הדדיות. קונינסקי טען כלפי אלדר כי הוא מנסה לסתום פיות וכי הוא שוכח כי הוא (קונינסקי) מייצג כ 40% מתושבי העיר. עוד טען אלדר , כי זו אינה התנהלות הולמת והחליט שלא להעלות עוד את שאר ההצעות לסדר היום.

קונינסקי: "בכוונתי לפנות לערכאות, למבקר המדינה ולמשרד הפנים ולדווח על דרך ניהול ישיבות מועצת העיר על ידי אלדר, דרך שאינה ראויה, אינה מכובדת ואינה דמוקרטית, ניהול ישיבה בדרך של ניסיון לסתימת פיות האופוזיציה, זאת למרות שהיא מייצגת אלפי תושבים".

אלדר בתגובה: "אני מנהל את העירייה כבר 25 שנים, מעולם לא נתקלתי בהתנהגות בלתי ראויה כפי שהפגין קונינסקי בישיבת המועצה. התביישתי בשביל האנשים שבחרו בו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות