fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: יו"ר מועצת ההורים: ענת בראונשטיין

לאחר שהתבררו המחלוקות סביב ההצבעה התקבלו התוצאות הרשמיות. הסגנים: גיא מרציאנו ואלה טלקר
ענת בראונשטיין צילום עצמי
ענת בראונשטיין צילום עצמי

 

לפני כחודש וחצי התקיימו הבחירות למועצת ההורים העירונית, אחרי סיום סבב הבחירות בבתי הספר. בישיבה שהתקיימה, שניים הציגו מועמדותם לתפקיד היו"ר: ענת בראונשטיין וגיא מרציאנו. האחרון הוא נציג ועדי הגנים בעיר. עם תחילת הישיבה הוברר כי מרציאנו לא קיים בחירות לתפקיד יו"ר הגנים, מה שמעמיד את נציגותו בספק.

מרציאנו הציע כי ההצבעות על תפקיד היו"ר יידחו לפרק זמן קצר בו הוא יכנס את ועדי הגנים לבחירת יו"ר. לאחר דיון בסוגיה בראונשטיין סירבה לדחות את הבחירות והתקיימה הצבעה.

ענת בראונשטיין צילום עצמי
ענת בראונשטיין צילום עצמי

בראונשטיין ומרציאנו קיבלו את אותו מספר קולות, אך בראונשטיין פסלה הצבעתה של אחת המשתתפות. הודעה מסודרת לא נשלחה שכן נותרו חילוקי דעות, ואיש מהנוכחים לא היה מוכן לדבר. כל שנאמר הוא שיש עדיין בעיות פתוחות אך הן תפטרנה בקרוב.

השבוע הגיעה ההודעה עם הבשורה על בחירתה של בראונשטיין לתפקיד היו"ר, והפעם באופן רשמי. "נערכו בחירות לראשות מועצת ההורים. ענת בראונשטיין, זכתה למירב הקולות ונבחרה לתפקיד יושבת הראש למשך קדנציה בת שנתיים.  ענת היא אחת מהחברים הוותיקים בהנהגת ההורים העירונית. בתחילה שימשה כיו"רית ביה"ס אופק ובמשך חמש שנים משמשת  כיו"רית ועד הורים כרמים וכן הייתה סגנית של היו"ר העירוני היוצא, ירון מישורי. לתפקיד הסגנים מונו גיא מרציאנו נציג הגנים, ואלה טלקר, יו”רית ועד הורים בית ספר רקפת. שאר חברי המועצה הינם יו”רים או סגנים מוועדים של בתי הספר השונים בעיר".

מאחר ובראונשטיין ציינה כי הסגנים מונו ולא נבחרו, ביקשנו הבהרות. האם הם לא נבחרו כמוך? מי מינה אותם? האם המינוי תואם את התקנון? אבל לא קיבלנו תשובות.

ביקשנו גם לקבל מידע נוסף על פעילות המועצה המתוכננת: מה הם היעדים לשנה זו ועוד, אבל גם על אלו לא נתקבלו תשובות מהיו"רית הנבחרת. את תגובתו של גיא מרציאנו לא ניתן היה לקבל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות