fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: ועדת כספים אישרה העלאת ארנונה למגורים בלבד

בתום הדיון הוחלט, כי מאחר ובמשך שנתיים לא הועלו המסים, תאשר הוועדה להעלות את מסי הארנונה למגורים
אבי קוריאט (צילום: אלכס הובר)
אבי קוריאט (צילום: אלכס הובר)

ישיבת ועדת הכספים שהתקיימה ביום שני השבוע, החלה במינויו של חבר מועצת העיר הצעיר אבי קוריאט לתפקיד יו"ר, אליו נבחר בפה אחד. בישיבה השתתפו: מ"מ ראש העירייה רינה גרינברג, סגן ראש העיריה שולה כהן, משה קונינסקי, פנחס סירוקה, איתן וידר וקוריאט.

בישיבה התקיים דיון ער בנושא פקודת המסים. בתום הדיון הוחלט, כי מאחר ובמשך שנתיים לא הועלו המסים, תאשר הוועדה להעלות את מסי הארנונה למגורים.

"אני מאמין שלאחר שנתיים בהן לא הייתה עליה חריגה לפי טווחי העלאות של משרד הפנים ומתוך אחריות למתן שירות ברמה גבוהה לתושבי העיר, ההחלטה להעלות את תעריף הארנונה בסדר גודל של 230 שקלים  לשנה לדירה בגודל 100 מטר, היא כורח המציאות וזאת על מנת לשמור על מתן שירות טוב לתושבי העיר", אמר אבי קוריאט, "גם לאחר העלייה, כרמיאל הינה בין הערים הזולות מבחינת מסי עירייה ביחס לקריות, נהריה, עכו ונצרת עלית. בכל זאת, משפחות העומדות בקריטריונים יקבלו הנחות בכפוף להגשת המסמכים הרלבנטיים לועדת הנחות".

מעיריית כרמיאל נמסר: "בשנתיים האחרונות לא הייתה עליה חריגה בארנונה אלא רק עדכוני משרד הפנים. על עיריית כרמיאל לשמור על איזון תקציבי על מנת להמשיך ולתת שירותים ברמה גבוהה לתושבי העיר. השנה לא תהיה העלאה של הארנונה במסחר, מתוך רצון לסייע לבעלי העסקים בעיר. חשוב לדעת כי בכדי לעמוד בתעריף הנדרש של משרד הפנים ועל מנת שלא יקנסו את העירייה, בהפחתה של מענק האיזון, ועדת הכספים ממליצה על העלאה של כ-2.5 שקלים למ"ר לשנה, למגורים ולתעשייה. המשמעות המעשית היא שבית בגודל 100 מ"ר ישלם תוספת של 20.83 שקלים לחודש בלבד".

אבי קוריאט (צילום: אלכס הובר)
"כרמיאל הינה בין הערים הזולות מבחינת מסי עירייה", אבי קוריאט (צילום: אלכס הובר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות