fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: התקבל היתר בנייה לפרויקט היוקרה סלקטד

חברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC) בע"מ החלה באופן מיידי בעבודות ההקמה של הבניין ברחוב אשכולות. בנק הפועלים מלווה את הפרויקט
פרויקט המגורים ברחוב האשכולות בכרמיאל (הדמיה: אורי קיטה, סטודיו בונסאי)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה כרמיאל העניקה היתר בנייה לפרויקט המגורים היוקרתי סלקטד, המוקם ברחוב אשכולות בכרמיאל על ידי חברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC) בע"מ, שהחלה באופן מיידי בעבודות ההקמה. בנק הפועלים נבחר לתת ליווי בנקאי לפרויקט, הזוכה לביקוש רב, ואף ייתן ערבויות בנקאיות לקוני הדירות.

פרויקט המגורים ברחוב האשכולות בכרמיאל (הדמיה: אורי קיטה, סטודיו בונסאי)

עד כה נמכרו בפרויקט דירות ארבעת החדרים, כ-103 מ"ר עם מרפסות של כ-29 מ"ר במחירים של החל מ-1.15 מיליון שקלים. כמו כן נמכר הפנטהאוז, שישה חדרים, כ-142 מ"ר עם מרפסת של כ-150 מ"ר במחיר שיא בכרמיאל כ-2.2 מיליון שקלים.

הבניין הייחודי יציע 35 דירות, ארבע דירות בקומה, בהן גם דירות של חמישה חדרים, גדולות ומרווחות במיוחד, עם מרפסות וגינות תלויות, לובי כניסה מפואר, מפרט טכני עשיר בכל דירה ולראשונה בעיר: שתי מעליות בבניין. תכנון הפרויקט, בוצע ע"י האדריכל גבי שוורץ. שיווק הפרויקט, מתבצע ע"י חברת אשגב שיווק וניהול פרויקטים בע"מ.

בימים הקרובים תחל חברת שגראו בשיווק פרוייקט מגורים יוקרתי חדש בהר יונה ב' בנצרת עילית, שיכלול כ-30 דירות של ארבעה וחמישה חדרים וכן פנטהאוזים. יצוין, כי חברת שגראוי מרחיבה את פעילותה גם בקריות ותקים שני פרויקטים יוקרתיים למגורים יוקרתיים בקרית אתא.

חברת שגראוי הוקמה בשנת 1930 ומתמחה בייזום וביצוע פרויקטים בתחומי הנדל"ן: מגורים, מסחר, עסקים, מלונאות, מבני ציבור, התחדשות עירונית (פינוי בינוי, תמ"א 38) וקבוצות רוכשים. בעשרות שנות פעילותה צברה החברה מוניטין רבים בארץ ובחו"ל בזכות שימור המבנים ההיסטוריים בתל אביב.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות