fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: התושבים מטורטרים באדיבות דואר ישראל

החלטה כושלת של דואר ישראל תקשה את החיים על תושבי השכונה הדרומית ושכונת המרכז, שהם גם האוכלוסיות הפחות חזקות בעיר. בדואר ישראל מגיבים: "זהו חלק ממהלך לשיפור השירות"
40 מ"ר, הכוללים גם את המחסן לאחסון החבילות, גם דלפק וגם מקומות ישיבה להמתנה. מרכז החלוקה החדש

מרכז חלוקת חבילות דואר חדש אמור להיפתח בימים הקרובים, באחת החנויות הקטנות שבמרכז העירה, המרכז הישן. מטרת פתיחת מרכז החלוקה היא לשחרר את סניפי הדואר המרכזי שברחוב הגליל ובקניון לב כרמיאל מעומסי היתר, מהתורים הבלתי נסבלים והשעות הרבות של המתנה.

אולם כוונות לחוד ומעשים לחוד. מה עושים בדואר ישראל? פותחים סניף רק לחלוקת דברי דואר, במיקום מרוחק מהשכונה הדרומית, כך שעל מנת להגיע לקבל את החבילות ייאלצו התושבים לנסוע בתחבורה ציבורית. אם יחפצו להגיע במכוניתם תהיה להם בעיה כפולה, שכן מרכז העירה סובל מהעדר כרוני של מקומות חנייה, והמעטים שקיימים הם בתשלום. כלומר כדי לקבל חבילה, התושבים ייאלצו גם לשלם עבור החנייה.

נקודה נוספת וחשובה שהעלו התושבים: החנות שנבחרה על ידי הדואר היא כה קטנה, שטחה בסך הכל 40 מ"ר, הכוללים גם את המחסן לאחסון החבילות, גם דלפק וגם מקומות ישיבה להמתנה. ברור שרוב התורים ישתרכו מחוץ למקום על כל המשתמע מכך בימי גשם וקור עז בחורף או חום מעיק בקיץ.

40 מ"ר, הכוללים מחסן לאחסון החבילות, דלפק ומקומות ישיבה להמתנה. מרכז החלוקה החדש. צילום: אלכס הובר

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "פתיחת מרכזי מסירת חבילות ברחבי הארץ היא חלק ממהלך לשיפור השירות, שכן מרכזים אלו הם ייעודים למסירת חבילות בלבד מה שיקצר את התורים בסניפים ויאפשר ללקוחות לקבל את דברי הדואר באופן מהיר. ביום ראשון הקרוב ייפתח מרכז מסירה גם בכרמיאל במקום מרכזי, באזור בו ממוקמים רבים מהעסקים בעיר – בנקים, ביטוח לאומי ועוד".

עוד נאמר כי: "בסמוך למרכז קיים מגרש חנייה ללא תשלום. יצוין כי פתיחת מרכזי המסירה במקומות אחרים בארץ, כגון חדרה, בת ים ורמלה שיפרה משמעותית את השירות". מעיריית כרמיאל נמסר, כי מדובר בהחלטה של חברת דואר ישראל, ואין העירייה רשאית להתערב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות