fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: אליפז באלוה פרש מהמרוץ לראשות העירייה

"מפני שמערכת הבחירות הפכה להיות זירת התכתשות והכפשות של כל מיני אנשים קטנים בכל אחד מהמחנות, הגעתי למסקנה שאין טעם להתמודדות ומוטב לי לפרוש"
"היו לי תוכניות" אליפז באלוה (צילום: עליזה רוזן)
"היו לי תוכניות" אליפז באלוה (צילום: עליזה רוזן)

ביום שלישי השבוע הודיע אליפז באלוה על הסרת מועמדותו מהמרוץ לראשות העירייה.

בהודעה לעיתונות הוא מפרט: "שנים רבות אני חושב שצריך להתחולל בעיר שינוי, הן בחשיבה והן ברמת המוטיבציה לבצע דברים חדשים ולשנות. האמונה שלי אומרת שראש עירייה לא צריך לכהן יותר משתי קדנציות, דהיינו כ-10 שנים, שהן השנים המשמעותיות מבחינת האנרגיה והרצון לחדש. לפני חמש שנים התחלתי את המסע כשהצטרפתי לסיעת כרמיאל ביתנו, מתוך מטרה להבין וללמוד את העשייה המוניציפאלית. לצערי, הודחתי מהמועצה בגלל עמידה על ערכים ורצון לקיים את  בטחותיי לציבור שבחר בי ונתן לי את האפשרות לייצג אותו במועצה".

באלוה ממשיך: "בתחילת הדרך הצטרפו אליי אנשים רבים שראו בי המועמד המוביל לראשות העירייה, האמינו בדרך ובתוכניות. במהלך יולי ביצעתי מספר סקרים שבתוצאותיהם קיבלתי בין 15 ל-20 אחוזים.
מפני שהתאכזבתי מאוד מהבטחות של פוליטיקאים לתמיכה, מאחר שהם מונעים ממניעים אישיים ויבחרו ללכת עם מי שייבחר ולא על פי צו הבוחר ומפני שמערכת הבחירות הפכה להיות זירת התכתשות והכפשות של כל מיני אנשים קטנים בכל אחד מהמחנות, הגעתי למסקנה ביחד עם אנשים נוספים בסיעה, שאין טעם להתמודדות ומוטב לי לפרוש מהמרוץ…למרות שאני בטוח שהייתי המועמד הראוי ביותר לעמוד בראשות העירייה, אני בטוח שקיבלתי את ההחלטה הנכונה שתאפשר לי לזכות בבחירות הבאות בקלות רבה יותר. עשייה למען הציבור יכולה להיות גם מחוץ למועצה ונהפוך הוא, היא יכולה אף להיות משמעותית ביותר".

"היו לי תוכניות" אליפז באלוה (צילום: עליזה רוזן)
"היו לי תוכניות" אליפז באלוה (צילום: עליזה רוזן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות