fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאלי שתבע 600 אלף שקלים, יסתפק ב- 5000

תביעה שהוגשה ערב הבחירות המקומיות בכרמיאל הסתיימה השבוע בהסכם שהושג בהליך גישור בין הצדדים
עדי אלדר ועו"ד אושרי שלוש
"סכום מגוחך ודמיוני". עדי אלדר ועו"ד אושרי שלוש (צילום: עמית צוק)

יותר משנה חלפה מאז הבחירות לראשות עיריית כרמיאל, והשבוע, הסתיימה בקול ענות חלושה בהליך גישור, תביעה להוצאת לשון הרע על סך 600 אלף שקלים, שהוגשה על ידי פעיל באחד המטות נגד פעיל בכיר במטה של ראש העירייה עדי אלדר.

התובע טען כי, הנתבע השמיץ אותו בפייסבוק. בהליך הגישור סוכם כי הנתבע, אשר יוצג על ידי עו"ד אושרי שלוש, ישלם לתובע פיצוי כספי של 5000 שקלים בלבד, ו-5000 שקלים נוספים יתרום לכל עמותה שימצא לנכון. בית משפט השלום בחיפה נתן תוקף של פסק דין להסכם שהושג.

עדי אלדר ועו"ד אושרי שלוש
"סכום מגוחך ודמיוני". עדי אלדר ועו"ד אושרי שלוש (צילום: עמית צוק)

עו"ד שלוש הביע השבוע שביעות רצון מההסדר שהושג בהליך הגישור ואמר כי "התביעה שהוגשה על ידי התובע החלה בקול תרועה רמה והסתיימה בקול ענות חלושה. התביעה נועדה לזרוע פחד במחנה של תומכי עדי אלדר כ-10 ימים טרם הבחירות. התובע ביקש להתעשר על חשבון הנתבע ולהקטין את הנזק הכלכלי שנגרם לו בבחירות המקומיות, לאחר שתמך במועמד שלבסוף לא נבחר".

עו"ד שלוש הוסיף כי התובע בחר לתבוע סכום "מופרז ודמיוני של 600 אלף שקלים ללא כל בסיס ואחיזה במציאות, אך ייאלץ להסתפק ב-5000 שקלים בלבד". ההסכם שהושג קובע עוד, כי הנתבע יפרסם התנצלות בפייסבוק על הפרסומים שפרסם נגד התובע.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות