fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: אליצור כרמיאל תתמודד בבית התחתון

מטרות צנועות. שחקני אליצור כרמיאל מתכוננים לליגת העל (צילום: עצמי)
מטרות צנועות. שחקני אליצור כרמיאל מתכוננים לליגת העל (צילום: עצמי)

אליצור כרמיאל, שהעפילה רק בעונה האחרונה לליגת העל, תשחק בבית התחתון ותתמודד עם שאר יריבותיה על ההישרדות. כך נקבע לאחר שבשבוע אחד הפסידה הקבוצה 3 משחקים. לזכותה של כרמיאל ייאמר שהמפגשים היו נגד קבוצות טובות, איכותיות, עשירות בתקציבים ועם סגל שחקנים מורחב ומחוזק בזרים. במוצאי שבת שעברה הפסידה כרמיאל לדאבליסטית, הפועל מטה אשר/עכו, 3:0 (25:18, 25:11, 25:13). לכרמיאל הנחיתו נקודות: ליבלינג-13 נק', מלמוד -4 נק', דניאל -9 נק', סמנובקר – 2 נק', קריצ'בסקי, סאמי ועלי וחוראני – 1 נק' כ"א.

המאמן אלכס קפלן: "למרות ההפסד, שיחקנו יותר טוב לעומת המשחקים האחרונים. השאיפה היא ללמוד מכל משחק ולהשתפר ממשחק למשחק".

במשחק נוסף, שהתקיים ביום שלישי, הפסידה כרמיאל במשחק חוץ למכבי הוד השרון, 3:1 (25:15, 25:13, 23:25, 25:22). לכרמיאל הנחיתו נקודות: ליבלינג -19 נק', דניאל – 11 נק', מלמוד – 10 נק', סאמי חוראני – 7 נק', קריצ'בסקי – 3 נק', קובה – 2 נק', סמנובקר ועלי חוראני -1 נק כ"א.

המאמן אלכס קפלן: "שתי המערכות הראשונות שלנו היו חלשות. בשתי המערכות הבאות ראינו קבוצה חדשה עם שיפור ביכולת. אני גאה בשחקנים שלמרות הפיגור המוקדם, לא נשברו והחזירו פייט מצוין. ניצחנו במערכה השלישית והיינו די קרובים לנצח גם במערכה הרביעית ולהשוות, אבל חוסר הניסיון והסגל הקצר השפיע עלינו בסיום. בכל מקרה, אני מעודד ואופטימי לגבי ההמשך".

בתום 8 משחקים מדורגת כרמיאל במקום ה-9 (מבין 10 קבוצות) עם 4 נקודות ומאזן של ניצחון אחד מול 7 הפסדים. במחזור הקרוב תארח כרמיאל את מכבי חיפה (יום שלישי, שעה 19:00, אולם בית הספר פסגות), למשחק שינעל את סיבוב המשחקים הראשון.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות