fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל כרמיאל על סף פירוק

שלום לכדורגל בכרמיאל? היו"ר טויטו (משמאל) עם חבר הנהלה (צילום: מיכה פישנזון)

אחרי פגרה בת שבוע, ליגה א' תחזור בסוף השבוע הקרוב לפעילות. הפועל כרמיאל אמורה להתארח במשחק חוץ אצל מכבי קריית אתא, אבל כלל לא בטוח שהקבוצה אכן תופיע למשחק, בעקבות החלטתו של היו"ר ציון טויטו, להפסיק את פעילותה של הקבוצה במחאה על הקיצוץ החד בתקציבה.

הפועל כרמיאל זכתה בשנים האחרונות לתמיכה עירוני בסך 350 אלף שקלים. בנוסף, גייסה העירייה מתורמים סכום נוסף בגובה 200 אלף שקלים. בקיץ האחרון, הודיעה העירייה לראשי המועדון, כי היא מתקשה בגיוס תרומות לטובת קבוצת הכדורגל, ולכן התקציב יישען על תמיכה עירונית בלבד. יו"ר המועדון טויטו, התריע כי הקבוצה תתקשה לעמוד בגזרה. למרות זאת, הוא הצליח לבנות סגל שחקנים צעיר והפועל כרמיאל פתחה את העונה. לפני שבועיים, כשהקבוצה רשמה שרשרת הפסדים שדרדרה אותה לחלק התחתון של הטבלה, החליט טויטו לחדש את המאמצים מול העירייה בניסיון לגייס תקציב שיאפשר לו לחזקה. בעיריית כרמיאל ביקשו זמן, אולם לטויטו נמאס לחכות.

img_4170
שלום לכדורגל בכרמיאל? היו"ר טויטו (משמאל) עם חבר הנהלה (צילום: מיכה פישנזון)

ביום שני, כינס טויטו את השחקנים וסיפר להם כי עקב מצוקה כלכלית הוא משחרר אותם מאימונים ולמעשה מפסיק את פעילותה של הקבוצה. טויטו: "מבחינתי, ההחלטה היא סופית. שוחחתי עם רינה גרינברג, ולאחר שהבנתי שהעירייה לא מצליחה לגייס עבורנו תקציב נוסף, הודעתי לה בצער רב שמרגע זה קבוצת הכדורגל של כרמיאל חדלה מלהתקיים".

טויטו גם שיגר הודעה לשחקנים בה כתב: "חברים יקרים, לצערי, מכיוון שעיריית כרמיאל לא העבירה לנו תרומות כפי שדאגה לתת לנו בשנים קודמות, והתחושה הקשה שמלווה אותי שלעירייה לא באמת אכפת מקבוצת הכדורגל, אין לי שום מוצא אלא להודיע לכם על פירוק הקבוצה. כל אחד מכם שימצא לעצמו קבוצה חדשה, מוזמן לפנות אליי לחתימה על טופס ההעברה. תודה לכולכם על תקופה יפה".

במקביל, הודיע טויטו גם להתאחדות לכדורגל על הפסקת פעילותה של הפועל כרמיאל.

במידה והקבוצה לא תופיע למשחק הליגה הקרוב נגד קריית אתא, היא תוזמן לדין ותכנס להליך פירוק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות