fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יצאו בראש ועין

בכלל לא קל לה, לקליל כרמיאל, בליגת כדורגל חופים של ישראל. במחזור האחרון ספגה הקבוצה תבוסה לראש העין, 9:2 והיא עדיין ללא נקודות. הבעלים נתנאל הררי: "זה מחיר חוסר הניסיון. יש לנו חבורת גברים שנלחמת ואני גאה בהם"
למרות הכל, גאה בקבוצה. נתנאל הררי (צילום עצמי)
למרות הכל, גאה בקבוצה. נתנאל הררי (צילום עצמי)

עונת הבכורה של קליל כרמיאל בליגת הכדורגל חופים של ישראל, נפתחה ברגל שמאל, אחרי שבמחזור האחרון ספגה הקבוצה הפסד שלישי ברציפות. אלא שהפעם, בניגוד לשני המשחקים הקודמים, זה נגמר בתבוסה קשה לראש העין, 9:2. גם הפעם, היתה זו כרמיאל שהפתיעה ובדקה ה-7 עלתה ליתרון ראשון משער שכבש משה בלביליה.

היתרון החזיק מעמד 3 דקות (1:1), אך בדקה ה-20, כשכרמיאל ספגה את השני, היא פשוט קרסה, מנטאלית ומקצועית. שחקני ראש העין טיילו בדרך ליתרון מבטיח, 1:6. כרמיאל עוד יכלה לצמצם אך תאמר עטרש החמיץ פנדל. העונש הגיע מהכיוון השני כשראש העין עלתה ל-1:7. תאמר סנאללה עוד הספיק לדייק מהפנדל ולצמק ל-7:2, אך ראש העין הגיבה פעמיים וסגרה עניין.

בעלי הקבוצה נתנאל הררי: "הליגה שלנו היא לא קבוצות כמו בית"ר ירושלים, בני יהודה, כפר קאסם או ראש העין. הליגה שלנו הן קבוצות ברמתנו, כמו חולון, כפר סבא ות"א, נגדם יהיה המאבק האמיתי. כרמיאל עדיין בתהליך בנייה והכרת ליגת החופים והכוונה היא שתהיה לכך המשכיות גם בשנים הבאות. כרגע, אנחנו עדיין משלמים את מחיר חוסר הניסיון ואנחנו בתהליך של למידה. אני מצדיע לחבורת הגברים שמרכיבה את הקבוצה שלנו, אוהב אותם ומעריך אותם על כל דקה שהם במגרש.

למרות הכל, גאה בקבוצה. נתנאל הררי (צילום עצמי)
למרות הכל, גאה בקבוצה. נתנאל הררי (צילום עצמי)

"למרות התוצאות, אמשיך לגבות אותם ולתמוך בהם ואני גאה בכוח הרצון ובהקרבה שלהם במגרש. אני מודה למאמן אילן אטלי שעובד קשה על מנת לייצב את הקבוצה, למנהל הקבוצה דודו בטאן ולאפסנאי המסור שלנו אדיר פרמון".

כרמיאל צירפה השבוע לשורותיה את עינב בן שלום, אוהד עדי ואיליה זאיקה. במחזור הקרוב תפגוש קליל כרמיאל את מוליכת הטבלה כפר קאסם (יום שישי, 3.7, שעה 15:30, שידור ישיר בערוץ הספורט).

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות