fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל כרמיאל פותחת עונה. המטרה: הישרדות

הפועל כרמיאל תפתח את העונה בסוף השבוע הקרוב, כשתצא למשחק חוץ נגד מכבי צור שלום (יום שישי, 16.9, שעה 14:00).

באמצע השבוע (יום שלישי, 20.9), יתקיים הסיבוב הראשון בגביע המדינה כשכרמיאל תארח במגרשה את צעירי כפר כנא.

בקבוצה, שעברה במהלך הקיץ זעזועים רבים בסגל השחקנים עקב קיצוץ חד בתקציבה, אין ציפיות גבוהות והמטרה העיקרית והמרכזית היא: הישרדות. 3 שחקנים בלבד מהעונה שעברה נשארו: הקפטן יוגב אלישע, החלוץ סהר דהן והבלם ליאון אלחרר, שחזר לאחרונה אחרי שכבר חתם בהפועל איכסל והתחרט.

הקבוצה גם צירפה את יוסי טרכטנברג ושחר ויזינגר ממכבי צור שלום, ידין אשכנזי מצעירי טורען, אלון מזרחי מהפועל אסי גלבוע, רפאת אברהים מג'וליס, אלעד אלגזאר מקבוצת הנוער של הפועל עכו, ביאן אבוריא ופיראס גנאיים מקבוצת הנוער של בני סכנין, עוז לוי מקבוצת הנוער של עירוני נשר, איהאב מסאלחה מקבוצת הנוער של הפועל נצרת עילית, והשוער אביב לוי מקבוצת הנוער של עירוני טבריה, שכרגע צפוי להיות השוער הראשון וישחק לראשונה בקבוצה בוגרת.

החלוץ דודו אפללו מסקציה מעלות, החל להתאמן עם הקבוצה ואם הצדדים יגיעו להבנות כספיות, הוא צפוי לחתום ולהצטרף לסגל.

המאמן צביקה (קיצי) דונט, מנמיך ציפיות לקראת העונה הקרובה, אבל במקביל גם מאמין שבכדורגל הכל אפשרי. "כולם יודעים מה עברנו הקיץ", אומר דונט, "בהתחלה, בכלל לא היה ברור שתהיה קבוצה. לאט לאט השלמנו עם הדברים, התאמנו את עצמנו למגבלות התקציביות והתחלנו לבנות הכל מחדש. עשינו הכנה טובה ואני די מעודד מהרצון הגדול להצליח שאני רואה אצל השחקנים. אנחנו עובדים מאוד מאוד קשה באימונים. אני יכול להבטיח שלא נתבטל מול הקבוצות היריבות ונעשה את המקסימום כדי להצליח. יש פה סגל שחקנים צעיר, שחלקם אפילו לא שיחק דקה בקבוצה בוגרת. לכן, אני עובד איתם בשני מישורים, גם המקצועי וגם המנטאלי. אנחנו נותנים לאותם שחקנים צעירים את הבמה להפגין את כישרונם וזו ההזדמנות שלהם להוכיח את עצמם. אני גם מאמין שבהמשך עוד נתחזק. אנחנו זקוקים לשחקנים בעלי ניסיון, כדי שימשכו את הקבוצה. אנחנו יודעים מה צריך ואני מאמין שהיו"ר שלנו, ידע להביא את השחקנים המתאימים שישלימו לנו את מה שחסר. המטרה שלנו היא להישאר בליגה ולעבור בשלום את העונה הפיננסית הזאת".

היו"ר ציון טויטו: "אחרי כל התהפוכות שעברנו, אני מאמין שיהיה בסדר. אנחנו מודעים למה שיש לנו ומוכנים לכל תרחיש. אני מרוצה מהחיבור שמתגבש בין השחקנים ומקווה לטוב".

הבלם לאון אלחרר, שעזב בתחילת הקיץ וסיכם בהפועל איכסל, החליט להתיר את חוזהו באיכסל ולחזור לכרמיאל.

leonelharar
כרמיאל זה בית חם. לאון אלחרר (צילום: אלכס הובר)

"הפועל כרמיאל זה הבית שלי", הסביר אלחרר את צעדו, "לא התחברתי לאיכסל והחלטתי לחזור למקום שבו אני נהנה ולקבוצה שאני אוהב".

למרות השינויים הגדולים שעברה הקבוצה במהלך הקיץ האחרון והעזיבה המסיבית של שחקנים, אלחרר דווקא אופטימי לקראת העונה. "אני חושב שכל הפרשנים שהספידו והורידו אותנו ליגה, עוד יאכלו את המיקרופונים ואת הניירות שהם כותבים עלינו. נכון שהסגל כרגע לא מספיק טוב, אבל יש פה שחקנים צעירים וטובים שיודעים שזאת ההזדמנות הגדולה שלהם להוכיח את עצמם והם יתנו את כל כולם למען ההצלחה. אני מציאותי ויודע שלא יהיה קל, אבל אנחנו השחקנים נעשה את הכל כדי שהקבוצה תתייצב ותיתן פייט לכל יריבה".

בשבועיים האחרונים קיימה הפועל כרמיאל סדרת משחקי אימון, בהם נגד בית"ר קריית ים, 3:3 (לכרמיאל: פיראס גנאיים _ 2 שערים, ליאון אלחרר _ שער אחד), נגד הפועל כפר כנא, 5:1 (לכרמיאל: איהאב מסאלחה), נגד הפועל אום אל פאחם, 2:0 ונגד מכבי צור שלום, 4:0.

המאמן דונט: "אני לא מתרגש  ולא מייחס חשיבות רבה מדי לתוצאות. כל המטרה במשחקים האלה היתה לחבר בין שחקני הקבוצה כדי שישחקו כמה שיותר ויכירו אחד את השני. הליגה זה הדבר האמיתי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות