fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל כרמיאל טרם החלה בהכנות עקב קשיים כספיים

בזמן שרוב הקבוצות בליגה א' גיבשו את סגלי השחקנים שלהם לעונה הקרובה וכבר החלו באימוני הכנה, בהפועל כרמיאל – קיפאון. הסיבה: מצוקה כלכלית המקשה על ראשי הקבוצה להמשיך את פעילות המועדון.

היו"ר ציון טויטו, מסביר: "התקציב שלנו הוא מהנמוכים בליגה א', ובכל זאת במשך 7 עונות הצלחנו לשרוד ולייצג את העיר כרמיאל בכבוד. בשנה שעברה, בנינו על תקציב מסוים, שהסתמך, בין השאר, על כספים שהיו אמורים להגיע אלינו, בסיוע עיריית כרמיאל, כתרומה. לצערי, הכספים לא הגיעו אלינו בסופו של דבר, וככה נקלענו למצוקה תזרימית. לפני מספר חודשים פנינו לראש העירייה במטרה להיפגש עמו ולהציג בפניו את המצב, אבל לא זכינו למענה. שתבין, אין לי טענות כלפי העירייה, שמעבירה את התקציב השנתי באופן שוטף כפי שהתחייבה, אבל העזרה שלהם מעטה מדי. גם ככה התקציב שלנו לעומת קבוצות אחרות הוא בדיחה. מעלות, למשל, עם תקציב של יותר ממיליון שקלים, ירדה ליגה. הפועל כרמיאל מנוהלת באחריות רבה והיחס כלפינו מצד הרשות המקומית לא הוגן. אנחנו לא מתלהמים, אבל כן מאוכזבים מכך שבעיריית כרמיאל לא מעריכים מספיק את מה שאנחנו עושים".

swisa-twito
מחכים למושיע. היו"ר טויטו והמאמן סויסה (צילום: מיכה פישנזון)

בשבועות האחרונים, במסגרת ניסיונותיהם למצוא פתרון למצב, בחנו ראשי הקבוצה את האפשרות לאיחוד עם קבוצות מערים אחרות. אולם עד כה, שום מהלך לא צלח, מה שמעמיד בסכנה את המשך פעילותה של הפועל כרמיאל.

"הגענו לשוקת שבורה", אומר טויטו, "אין לנו שום כוונה לפתוח עונה במצב הזה. כרגע, אין לנו ברירה, אלא למכור את הקבוצה או להתפרק. בעירייה רק צריכים להבין שבמקרה של פירוק, גם מחלקת הנוער תחדל מלהתקיים".

התקציב העירוני לקבוצה עומד על 297 אלף שקלים בשנה, הנמוך ביותר בליגה א', כשחובותיה מסתכמים בכ-80 אלף שקלים, לשחקנים ולספקים שונים. טויטו: "השחקנים, בצדק, דורשים את מה שמגיע להם, אבל אין לי תשובות או מקורות כספיים לשלם להם".

בינתיים, כפי שצוין, השחקנים נוטשים לקבוצות אחרות: החלוץ דוד אמזלג, מלך שערי הקבוצה בעונה שחלפה, חתם בהפועל עפולה מהליגה הלאומית, סהר דהן נבחן בהפועל חיפה.

מעיריית כרמיאל לא נמסרה התייחסות, אולם מקורבים לראשות המקומית, ציינו כי בעירייה לא מתרגשים מאיומי הפירוק או מעבר הקבוצה לעיר אחרת. "העירייה עושה הכל כדי לעזור ולסייע לכלל ענפי הספורט בעיר ובכלל זה גם קבוצת הכדורגל", ציינו אותם גורמים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות