fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המעופפים של כרמיאל יוצאים לדרך

קבוצת הספורט הבכירה של העיר, המשחקת בליגת העל, תפתח ביום ראשון הקרוב את הכנותיה לעונה הקרובה. היו"ר הוותיק איציק קפלן: "כל עונה מרגשת אותי מחדש"
חוזר לעמדת המאמן. אלכס קפלן (צילום: אלכס הובר)

קבוצת הכדורעף אליצור כרמיאל, פתחה אתמול (שני), את הכנותיה לעונה הקרובה. לאימון הפתיחה שנערך באולם הספורט בבית הספר מגדים, הוזמנו 11 שחקנים, רובם שחקני סגל מהעונה שעברה. למעשה, השחקן החדש היחיד שצורף הוא הקבלן אהרון אור (23), בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, ששיחק בעונה שעברה בהפועל עמק יזרעאל בליגה הלאומית.

יו"ר הקבוצה יצחק קפלן: "כבר לפני כמה שנים זיהיתי בבחור הצעיר הזה פוטנציאל ואני שמח שהוא החליט להצטרף אלינו".

מי שיחזור לעמדת המאמן הוא אלכס קפלן, בנו של היו"ר האגדי, שבמקביל ישמש גם כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער והאחראי על פיתוח התשתיות בקבוצות הצעירות של המועדון.

הקבוצה תיאלץ להסתדר בעונה הקרובה ללא שניים משחקניה הבולטים בעונה שעברה: פאדי דניאל ודולב ליבלינג.

חוזר לעמדת המאמן. אלכס קפלן (צילום: אלכס הובר)
חוזר לעמדת המאמן. אלכס קפלן (צילום: אלכס הובר)

היו"ר קפלן, התייחס לעזיבתם כשאמר: "אין ספק שעזיבתם של שניים משחקני המפתח המעולים שהיו לנו, עלולה לפגוע בנו מבחינה מקצועית, אבל בהיעדר תקציב ראוי, לא יכולתי להשאיר אותם. מדובר בשני שחקנים כישרוניים שעשו אצלנו התקדמות גדולה. אני מבין את הרצון שלהם להתקדם לקבוצות גדולות ולקבל שכר גבוה יותר, אבל אני מחויב לשמור על איזון תקציבי. מעולם לא סגרנו דלת לשחקן שרצה להתקדם כמו גם שמעולם לא נסגור דלת למי שירצה לחזור. נקבל בברכה כל שחקן שיכול לתרום לנו מבחינה מקצועית".

בכרמיאל מחפשים כעת עוד שחקן אחד להשלמת הסגל.

היו"ר קפלן: "כל פתיחת עונה מרגשת אותי מחדש. גם השנה, תהיה לנו קבוצה שמבוססת על סגל שחקנים ישראלי, ללא שחקני חיזוק זרים. אנחנו סומכים רק על עצמנו ועל השחקנים הישראלים. יש לנו בסיס טוב וניתן פייט לכל יריבה".

ליגת העל בכדורעף הישראלי תתחיל ב-17.10.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות