fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החזון החינוכי של משה קונינסקי

משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)

בשבוע שעבר פרסם משרד החינוך את התמונה החינוכית של מערכת החינוך בכל הארץ, שמציגה ירידה של כאחוז בשיעור הזכאים לבגרות. המועמד לראשות עיריית כרמיאל ויו"ר סיעת רק כרמיאל במועצת העיר משה קונינסקי אמר לאחר פרסום הנתונים: "תוצאות התמונה החינוכית של תלמידי כרמיאל הן במקום 'טוב באמצע' בטבלה הארצית. אני שואף להביא את מערכת החינוך של כרמיאל להיות מדורגות בין הראשונות בארץ. כרמיאל עדיין לא נמצאת ברשימת הערים המצטיינות, ושם אנו רוצים להיות. ילדי כרמיאל צריכים לקבל את המקסימום האפשרי ממערכת החינוך העירונית. החינוך הוא העתיד של ילדינו, הוא שיסלול את מסלול חייהם וישפיע על הדורות הבאים".

הסמנכ''ל רון קוגמן, משה קונינסקי, מנכ"ל עיריית רמת גן משה בודגה' רז טישלר (צילום: יח''צ)
הסמנכ"ל רון קוגמן, משה קונינסקי, מנכ"ל עיריית רמת גן משה בודגה, רז טישלר (צילום: יח"צ)

קונינסקי וחבר מועצת העיר מסיעתו, רז טישלר, נפגשו לאחרונה עם איש החינוך משה בודגה, המכהן כיום כמנכ"ל עיריית רמת גן, לצורך גיבוש תוכנית אב למערכת החינוך בכרמיאל. בודגה שימש במשך 15 שנים ראש מינהל החינוך ברמת גן, אחת הערים המובילות בחינוך בישראל, והביא את המערכת החינוכית בעירו להישגים רבים. סמנכ"ל עיריית רמת גן רון קוגמן, הממונה על החינוך בעיר, השתתף אף הוא בפגישה.

קונינסקי: "אנו ניצור חזון חינוכי ורצף חינוכי, שיחל בגני הילדים בעיר, דרך בתי הספר היסודיים, משם לתיכונים ועד לאקדמיה. נאפשר לכל ילדי כרמיאל להביא לידי ביטוי את יכולותיהם וכישוריהם הייחודיים, ולשם כך, נקים צוות עבודה קבוע. יש לנו בעיר צוותי חינוך מעולים – מנהלים, מורים, גננות ואנשי חינוך בלתי פורמלי, כולם טובים, מסורים ומקצועיים בתחומם, אבל אין ספק שהעיר זקוקה לתוכנית כוללת חדשה ורחבה ולהשקעה מאסיבית בתחום החינוך, כדי לאפשר לילדי כרמיאל את המיטב, מגן הילדים ועד לאקדמיה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות