fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוט קוטור בסניף ויצ"ו בכרמיאל

יפה פרץ
צילום אלכס הובר

בסניף ויצ"ו בכרמיאל הייתה בשבוע שעבר אווירה נוצצת לכמה שעות. החל משעות הצהריים, נהרו לסניף צלמים, סטייליסטיות, מאפרות, מעצבי שיער ועשרות נשים ונערות מגילאי 12 ועד 89, שהגיעו לספוג קצת סטיילינג וגלאם ולהפוך לדוגמניות לכמה שעות. הרעיון לתצוגת אופנה ייחודית עלה במסגרת פרויקט של ויצ"ו ועמותת 'רוח טובה' לכבוד יום האישה ויום המעשים הטובים שצוינו החודש.

יפה פרץ

הרעיון שנולד במחלקת המתנדבים של עיריית כרמיאל, על ידי מאיה סימנובסקי ומרגנית בי שפרלינג ויו"ר ויצ"ו כרמיאל מירב מרו סרמילי, היה הפקת אירוע נשי מעצים שמשלב ערכים חברתיים חשובים.

"כשהעלו בפני את הרעיון מיד חשבתי על הביגודית, רשת חנויות יד השנייה של עמותת ויצ"ו", הסבירה סרמילי השבוע. "בהמשך על מנת להוציא לפועל את הרעיון, פרסמנו הודעה בפייסבוק ותוך כיומיים גויסו בהתנדבות כל אנשי ההפקה ומעל ל-50 נשים. במהלך החודש התקיימו שני ימי צילום בסניף ויצו, בהשתתפות עשרות נשים מכרמיאל, שחלקן הגיעו עם האמהות וילדיהם.

דפנה גיל (2)

מגי הוניג, בעלת חנות הבגדים "מגי ליין" הלבישה את הנשים וכל אחת מהדוגמניות רכשה את הפריטים שהציגה. הצילומים שצולמו נאספו בסופו של דבר לתערוכת צילומים שהוצגו במבואה של הסניף.

ביום המעשים הטובים שהתקיים בשבוע שעבר, הגיעו הנשים שהצטלמו להשתתף בתצוגת אופנה, בהנחייתה של הוניג. כל אחת מהנשים זרחה על המסלול, תוך שהיא מעבירה את העוצמה הנשית ששררה במקום באותו היום.

חלי ינאי עם אמא אידה בן עמי

צילומים: אלכס הובר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות