fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם פעיל במטה הבחירות של אלדר ימונה לראש מינהל החינוך?

תכירו את חנן חן, מי שאמור להחליף את מנחם שיכל בתפקיד ראש המינהל. חן: "בבניין מדברים, אבל זה לא משהו שנקבע בצורה מסודרת. הרבה מנהלים שאלו אותי. בינתיים יש מנחם. אני מניח שכשמנחם יפרוש יהיו שינויים"
אנשי קבע יודעים לנהל מערכת בחירות. חנן חן (צילום: אלכס הובר)
אנשי קבע יודעים לנהל מערכת בחירות. חנן חן (צילום: אלכס הובר)

בימים האחרונים רבו השמועות אודות סיום תפקידו של ראש מינהל החינוך הוותיק מנחם שיכל. הגורמים הרבים העוסקים בסוגיה נקבו בשמו של המחליף: חנן חן. נודע, כי חן הוא בחירתה של רינה גרינברג, הרואה בו מועמד לתפקיד, אולי החשוב ביותר מבין המינהלים העירוניים. ההנחה היא שמאחר שגרינברג היתה מנהלת מטה הבחירות, היא זו שהכירה מקרוב את חן במרוצת ימי הקמפיין.

חן הוא הבעלים של מכון תלמים, מרכז רב תחומי הנותן מענה לשיפור תפקודי למידה ומענה מקצועי בהתפתחות הילד תחת קורת גג אחת. הוא בעל תואר שני בחינוך ומינהל עסקים, בוגר איק"א והטכניון, מאמן מומחה בתחום הפרעות קשב וריכוז לילדים ומתבגרים".

חן, דמות אנונימית לחלק מתושבי העיר, עלה לכותרות ולרמת היכרות עם קברניטי העיר ופעיליה המרכזיים של רשימת כרמיאל ביתנו ושלנו, כאשר שימש כמרכז הפעילות של הרשימה בשכונה המערבית ומנהל יום הבחירות של הרשימה.

אנשי קבע יודעים לנהל מערכת בחירות. חנן חן (צילום: אלכס הובר)
אנשי קבע יודעים לנהל מערכת בחירות. חנן חן (צילום: אלכס הובר)

בעיריית כרמיאל מכחישים: "אלה הן שמועות מרושעות שאין להן בסיס. ראש העירייה, עדי אלדר, מעריך מאוד את עבודתו של מנחם שיכל, ראש מינהל החינוך הנוכחי, ואת העשייה החשובה והברוכה שלו ושל צוות מינהל החינוך עבור מערכת החינוך בכרמיאל על כל רבדיה. מנחם שיכל ממשיך בתפקידו גם בקדנציה הזו".

חנן חן, אני מבינה שאתה מועמד רציני לנהל את מינהל החינוך.
"תשאלי את עדי אלדר, לא אותי. יש ראש מינהל חינוך היום. אמנם הייתי בעבר ראש מינהל חינוך במרום הגליל".

אולי בגלל זה?
"אני בא מתחום החינוך, הייתי ראש מינהל חינוך עד לפני שמונה וחצי שנים, הייתי איש צבא ואני מנהל את מרכז תלמים בכרמיאל כבר 10 שנים".

כמה זמן אתה גר בכרמיאל?
"שלושה חודשים".

השתלבת יפה במערכת הבחירות.
"כן. ניהלתי חלק ממנה ואת יום הבחירות גם. אנשי קבע יודעים איך לעשות. עשינו יפה כמו שאנשי צבא יודעים לעשות".

בכל זאת, מהיכן השמועות?
"התקשרו אלי אפילו מהרשימה של קונינסקי ואמרו לי: 'מזל טוב על התפקיד, מאחלים לך הצלחה כי זה השינוי הכי משמעותי שעדי יכול לעשות'. אמרתי להם שאני שמח".

אף אחד לא דיבר אתך?
"בבניין מדברים, אבל זה לא משהו שנקבע בצורה מסודרת. הרבה מנהלים שאלו אותי. בינתיים יש מנחם. אני מניח שכשמנחם יפרוש יהיו שינויים. מתי מנחם יפרוש זה בינו לבין ראש העירייה. מנחם הוא חבר טוב מהצבא".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות