fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם ה~MRI סוף סוף בדרך לפריפריה?

המרכז הרפואי צפת נמצא בהכנות אחרונות לפתיחת המכון החדש שחנוכתו צפויה בסוף יולי

במרכז הרפואי זיו קלטו השבוע את הציוד הייעודי עבור מכון ה~MRI החדש. בניית המכון הסתיימה בשבועות האחרונים ובכך התאפשר המעבר לשלב ב' של הקמת המכון, התקנת המכשור והציוד הדרוש להפעלת המכון ולחנוכתו הצפויה בסוף חודש יולי במעמד סגן שר הבריאות, ח"כ הרב יעקב ליצמן. הקמת המכון מסמלת צעד משמעותי בשיפור יכולות המרכז הרפואי זיו בהענקת שירותי רפואה מתקדמים לתושבי האזור. המכון הוקם תוך מאמצים רבים ובעלות של כ-13 מיליון שקלים שהתקבלו מתרומותיהם של אנשים הרואים בקידום ופיתוח המרכז הרפואי זיו משימה חשובה.

כוח אדם להפעלת המכון נקלט זה מכבר במרכז הרפואי בראשות מנהל המכון ד"ר סאהר סרור, אשר יחד עם צוות מכון הרנטגן והצוות הייעודי ל-MRI ליוו את הקמת המכון בסטנדרטים מקצועיים בינלאומיים. ד"ר סלמאן זרקא, מנהל המרכז הרפואי זיו אומר, כי פתיחתו של מכון ה-MRI תקצר את התורים לממתינים ותמנע מהם את הטרחה הכרוכה בנסיעה למרחקים ארוכים.

ד"ר זרקא: "עד עתה נאלצו המטופלים לנסוע למרכזים רפואיים אחרים כדי לעבור את הבדיקה. בקרוב מאוד יוכלו לקבל שירות חיוני זה אצלנו במרכז הרפואי זיו. זהו נדבך נוסף בשיפור השירות הרפואי לתושבי הגליל ורמת הגולן והענקת מכלול שירותי הבריאות החיוניים סמוך למקום מגוריהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות