fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דינה דוד: דמוקרטיה פלורליסטית

דינה דוד, כרמיאל, בת 51, נשואה פלוס שניים
גן עדן ליזמות חברתית. דינה דוד (צילום: יח"צ)
גן עדן ליזמות חברתית. דינה דוד (צילום: יח"צ)
גן עדן ליזמות חברתית. דינה דוד (צילום: יח"צ)
גן עדן ליזמות חברתית. דינה דוד (צילום: יח"צ)

מקצוע: מורה בכירה בבית הספר הניסויי ומדריכה לתרבות ישראל בכ~35 בתי ספר, עוסקת בהתחדשות יהודית בכרמיאל וחברה בוועדת קשרי בוגרים שותפות כרמיאל~פיטסבורג.

סיעה: תנועת קשת כרמיאל לצדק חברתי.

רזומה: שירתה בצה"ל בתפקידי הדרכה, בעלת תואר שני בלימודי מגדר מאוניברסיטת בר-אילן, מרכזת את סניף מרצ בכרמיאל ומקיימת מדי חודש לימוד ראש חודש לנשים פלוס קבלת שבת ישראלית לתושבי כרמיאל והסביבה. בשנה האחרונה הקימה יחד עם איברהים שעבאן את תנועת קשת כרמיאל לצדק חברתי בתמיכה של ראשי המפלגות מרצ וחד"ש.

מצע: עבורי, הכניסה למועצת העיר, תהווה הזדמנות לבטא קולות חדשים ומקוריים, כאלה ששמים דגש על נושאי רווחה, פרנסה וחינוך לתושבי כרמיאל מהיבטים של זכויות האדם, דמוקרטיה פלורליסטית. אנחנו נותנים ביטוי וקול לקבוצות עירוניות הסובלות מהדרה ומפגיעה בזכויותיהן, כגון: קהילת תושבי ראמיה מחוסרי החשמל והתנאים בשכונת רבין, תושבים הנדרשים לשירותי הרווחה העירונית והארצית, קהילת הלהט"בים (הומו-לסביות) וזרמים שונים ביהדות. ברשימת קשת כרמיאל לצדק חברתי, משולבים מועמדים ערבים ויהודים, נשים וגברים והדבר מבטא את העמדה העקרונית של קיום משותף יהודי~ערבי ושוויון מגדרי (נשים-גברים) מתוך כבוד הדדי ושיתופי פעולה פוריים בעירנו כרמיאל.

על העיר: מבחינתי, כרמיאל היא גן עדן ליזמות חברתית דמוקרטית, היות שיש כאן מגוון של קהילות. יש בעיר את כל המשאבים האינטלקטואליים לקיים חברת מופת סוציאל-דמוקרטית, היות שאנחנו חיים בסביבה רב לאומית במרכז הגליל.

הדבר הראשון שאעשה אם וכאשר אבחר: אחבר לחשמל באופן מיידי את קהילת תושבי ראמיה ואזמין שופטת עליונה בדימוס לעמוד בראש צוות גישור לפתרון חיובי בין קהילת ראמיה, עיריית כרמיאל ומינהל מקרקעי ישראל, אוציא מכרז לתפקיד הממונה על קידום מעמד האשה כמקובל בכל רשות תקינה וכן מכרז לתפקיד נציב קבילות הציבור בעירייה, שלא קיים היום.

מילה טובה: אני מציינת לשבח את המשפט המרכזי של הבית היהודי במודעת הענק בכניסה המערבית לעיר: "יש מקום לכולנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות