fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דימה אברמנקו איש השנה בכרמיאל

דימה אברמנקו, המאמן הראשי של בית הספר לספורט הישגי כרמיאל בטניס שולחן, ושחקן בקבוצת הבוגרים של המועדון בליגת העל, זכה בפרס איש השנה 2016 בכרמיאל.

בטקס מרגש שנערך בבית העולה בעיר, העניקה סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הספורט רינה גרינברג, לאברמנקו, אות הוקרה על בחירתו לאיש השנה של הקהילה הרוסית בכרמיאל.

גרינברג ציינה, כי אברמנקו קיבל את התואר הודות לפעילותו רבת השנים לקידום הספורט בכרמיאל ועל זכייתו במדליית הזהב באליפות העולם לסניורים, בתחרות הזוגות.

באגודת בית הספר לספורט הישגי כרמיאל התגאו מאד בבחירתו של אברמנקו, שמוליך את האגודה במשך שנים רבות להישגים.

מנהל בית הספר לספורט הישגי איתן וידר: "ראשית, ברצוני לברך את דימה על הבחירה. מעבר להיותו מאמן טניס שולחן מבריק ומנהל תחרויות בצורה פנטסטית, דימה משמש גם כמחנך, כפסיכולוג, וידוע כאדם צנוע וערכי. אפשר להתקשר לדימה בכל שעה, גם אם היא לא שגרתית, והוא תמיד יענה בצורה אדיבה ומנומסת".

וידר הוסיף וציין עוד, כי אברמנקו, יחד עם שותפו לצוות האימון, יעקב כצמן, מלמדים את הילדים קודם כל להיות בני אדם: לכבד את היריב כשמנצחים, לשמור על כבוד עצמי כשמפסידים, וגם איך לשלב בין לימודים לספורט. וכל זה ברוגע, בהומור ובאהבה.

אברמנקו: "אני מודה לכולם על הבחירה. זה מרגש ומפתיע".

dimavrmenko
איש השנה בספורט. אברמנקו עם סגנית ראש העירייה רינה גרינברג (צילום: הישגי כרמיאל)

טניס שולחן: הישגי כרמיאל הבטיחה מקומה בפלייאוף העליון
מחזור אחד לסיום העונה הסדירה, הבטיחה הישגי כרמיאל את מקומה בפלייאוף העליון, כשהפתיעה בניצחון ביתי גדול את מוליכת הטבלה, הפועל חיפה, 0:4. על ההישג רשומים רון דימנט, שניצח 1:3, גל פרפל, שגבר על יריבו 2:3, יורי דימנט, שניצח 1:3, ודימה אברמנקו ויורי דימנט בזוגות שניצחו, 0:3.

המאמן-שחקן דימה אברמנקו: "אני לא מופתע מהניצחון, כי אני מכיר את היכולת של השחקנים שלנו. חיפה גם באה בהרכב חסר, אבל זו לא הסיבה לניצחון שלנו. מאז שעלינו לליגת העל בעונת 95/96, תמיד היינו בפלייאוף העליון, ואני שמח שהמסורת הזאת נשמרה גם השנה".

עד לניצחון על חיפה, מקומה של כרמיאל בפלייאוף העליון היה בסכנה, שכן היא הגיעה למפגש מול היריבה מהצמרת אחרי רצף של 3 הפסדים רצופים, שצמצמו את הפער בינה לבין המקום החמישי, שם היו מדורגות מכבי נתניה ומכבי בני הרצליה, ל-2 נקודות בלבד.

"יש לנו קבוצה טובה וההפסדים האחרונים נבעו בעיקר מחוסר מזל", מסביר אברמנקו, "לא היינו בלחץ, כי תמיד האמנתי בסגל השחקנים שיש לנו. עכשיו, כשהבטחנו את המקום הרביעי, אנחנו יכולים להתכונן בשקט למשחקי הפלייאוף העליון".

ביום שלישי הקרוב (21.2), במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה תארח כרמיאל את מכבי בני הרצליה (שעה 20:00, בית ספר האיריסים).

הישגי כרמיאל הודחה כבר בשלב הראשון של גביע המדינה לאחר שהפסידה למכבי רחובות, 3:0.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות