fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבירתי המנכ"ל

לאחר שמילאה שורה של תפקידי ניהול מונתה לפני שנתיים רותי שחר, תושבת כרמיאל לתפקיד המשנה למנכ"ל בקבוצת תגלית מכרמיאל, המספקת שרותי ניקיון, אחזקה, הדברה וגינון היקפיים למוסדות ולמפעלים. כישוריה והתמדתה הביאו אותה תוך זמן קצר לתפקיד המנכ"ל, בחברה המעסיקה למעלה מ -800 עובדים המספקת שירות למאות מוסדות ומפעלים. "אני אוהבת להוביל ומאמינה כי נשים יכולות למלא כל תפקיד בצורה הטובה ביותר", אומרת שחר
אוהבת להוביל. אלון אזולאי ורותי שחר(צילום: יח"צ)
אוהבת להוביל. אלון אזולאי ורותי שחר(צילום: יח"צ)

רותי שחר תושבת כרמיאל, בת 50 נשואה אם לחמישה, סבתא לשתי נכדות, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה לא האמינה עד לפני שנתיים כי תעמוד בראש חברה המעסיקה למעלה מ – 800 עובדים. בפגישה מקרית עם אלון אזולאי הבעלים והיו"ר של קבוצת תגלית מכרמיאל המספקת שרותי ניקיון, אחזקה, הדברה וגינון, נוצר חיבור מידי בין השניים ואזולאי הציע לה להצטרף לחברה ולשמש כמשנה למנכ"ל.

שחר שהחזיקה בתפקיד ניהול בכיר בחברת הייטק הרגישה כי יש בהצעתו של אזולאי משהו שונה אליו היא מתחברת והחליטה לעשות את הצעד ולהגיע לקבוצת תגלית. לדבריה, תמיד בער בה הרצון להוביל ולא להיות תלויה באחרים ובמשך 17 שנים מילאה שורה של תפקידי ניהול בחברת דלתא, גליל ובמספר חברות נוספות.

שחר התחנכה על משנתו של דב לאוטמן ז"ל שהיה מבכירי התעשיינים בארץ, זוכה פרס ישראל לתעשייה, אשר פעל ללא לאות להפיכת חלום השלום למציאות על ידי יצירת אלפי מקומות תעסוקה בחברה שבבעלותו דלתא, שם עבדו כתף אל כתף יהודים וערבים, דתיים וחילונים, צברים ועולים חדשים. כמוהו מאמינה גם שחר כי הנושא הכלכלי הינו אחד המפתחות העיקריים לשלום.

היא מסבירה: "כשפגשתי את אלון התחברתי מאוד לאג'נדה החברתית שלו. באותה תקופה שימש אזולאי חבר מועצת עיר . הוא פעל רבות בהובלת מהלכים לשיפור תנאי העסקתם של עובדי הניקיון בישראל במגוון תפקידים אותם מילא בהם: יו"ר איגוד חברות הניקיון בישראל, חבר נשיאות בלשכת התיאום של הארגונים הכלכליים וחבר בלשכת התעשייה והמסחר.

"הוא כיהן בתפקידים בכירים במשק הישראלי והוביל את אחד המהלכים החשובים ביותר למען שוויון עובדי הקבלן במדינת ישראל ולאחר שנתיים של מאבקים הורחב ההסכם הקיבוצי והשתווה לתנאי העסקת עובדי הניקיון במגזר הציבורי. הייחודיות של קבוצת תגלית כפי שהוא רואה אותה היא ראשית במתן תעסוקה לאוכלוסייה ממעמד סוציו אקונומי נמוך ובינוני בפריפריה, דבר המאפשר לאותם אנשים להביא פרנסה מכובדת ויציבה לביתם".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב: "צפון 1 כרמיאל".

אוהבת להוביל. אלון אזולאי ורותי שחר(צילום: יח"צ)
אוהבת להוביל. אלון אזולאי ורותי שחר(צילום: יח"צ)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות