fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה לגמלאים: בקרוב מקום שכיף לחיות בו

בכרמיאל יוקם כפר גמלאים ראשון מסוגו בארץ. הוא ימוקם בראש גבעה עם נוף עוצר נשימה וייראה כקומפלקס מגורים איכותי עם משטחי גינון גדולים. אדריכל הפרויקט גבי גרזון מסביר על הדבר הבא
מיקום מקסים על גבעה. תרשים הכפר

כפר גמלאים ראשון מסוגו יוקם בכרמיאל. בשונה ממקומות המיועדים לאוכלוסייה המבוגרת, המוכרים, בזה יהיו שירותי דיור ורווחה, שילוב מאוזן של פרטיות מול השתלבות בקהילה מוכרת ותומכת עם פתיחות ונגישות לכל מקום ובכל עת, כל אלה באיכות גבוהה, יהפכו את מכלול המגורים הייחודי הזה למקום שכיף לחיות בו.

אדריכל הפרויקט גבי גרזון: "עיקרי איכויותיו של פרויקט הדיור המוגן בכרמיאל באים לתת מענה לחזונו של ראש העירייה המבקש לתת הזדמנות ושירות הולם לגמלאים, במסגרת מכלול השירותים המקומיים והמחוזיים שמעניקה העיר. לחזון זה התגייסו האחים טוביה ורוני גרנר שרכשו את המגרש במכרז פתוח ומתכוונים להשקיע בפרויקט כל הון שיידרש במטרה להקים מכלול איכותי במיוחד שיהיה הטוב מסוגו בארץ".

במה ייחודיותו של המקום לעומת אחרים?
"בשונה משאר מוסדות הדיור המוגן המוכרים, ננסה לייצר מכלול מגורים ייחודי ואיכותי כחלק מהמרקם העירוני של העיר ללא סממני מוסד סגור או מוסד בריאותי. איכויותיו של מכלול המגורים ינבעו מהמרכיבים הבאים: מיקום מקסים על גבעה הפונה לנוף הגלילי אך בצמידות למרקם העירוני. הדירות יספקו את כל הצרכים במגוון אפשרויות של גודל ומרכיבים פנימיים בדירה. הפנייה מובהקת לנוף הפתוח, גם מחלל ההסבה של הדירה וגם מחדר השינה הראשי. עוד יהיו מרפסת גדולה או שטח חוץ גנני פרטי צמוד, מערך שירותי רווחה, בריאות, נופש וספורט, תרבות ובילוי, הסעדה, אספקה, אחסנה, חניה פרטית מוגנת ושירותי אבטחה, שטחי חוץ מגוננים, לסיור, ישיבה בחוץ ופעילות בשטח פתוח.

מיקום מקסים על גבעה. תרשים הכפר

"הפרויקט נראה ונצפה כמכלול מגורים איכותי, שבמרכזו מפלס הכניסה הכולל את שירותי הרווחה הפונים לנוף ולמשטחי גינון גדולים לשהייה בחוץ, מהם יורדות יחידות הדיור בבנייה מדורגת על מדרון הגבעה או מיתמרות כלפי מעלה במגדל מגורים יוקרתי. מגרשי החנייה וחצרות השירות יוצנעו בקומות מרתף נסתר ויותירו את השטח הפתוח והחשוף על מרכיביו הגנניים בלבד".

הכתבה המורחבת תפורסם היום (חמישי) בצפון -1 כרמיאל

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות