fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליצור כרמיאל תפתח את העונה במפגש בית נגד מחזיקת גביע המדינה

ליגת העל תפתח ב-17.10, כשהנציגה מכרמיאל תארח את הפועל מטה אשר/עכו. זוהיר נסייר הודיע על פרישה. במקומו צורף שחקן בן 17. היו"ר יצחק קפלן: "אין לנו יומרות, אנחנו רק רוצים לשרוד בליגת העל"
עובד קשה. יו"ר אליצור כרמיאל, יצחק קפלן (צילום: אלכס הובר)

אליצור כרמיאל תפתח את הליגה (17.10) במשחק בית נגד מחזיקת גביע המדינה הפועל מטה אשר/עכו. מדובר בהגרלה סופר קשה, שכן היריבה האדומה נחשבת לאחת הקבוצות הטובות והחזקות בליגת העל. למטה אשר/עכו סגל שחקנים איכותי ויש לה 3 שחקני חיזוק זרים מצוינים. ב-5 השנים האחרונות היא זכתה ב-4 אליפויות ו-5 פעמים ברציפות בגביע המדינה.

במחזור השני תצא כרמיאל למשחק חוץ נגד העולה החדשה, א. ס. עילבון.

ליגת העל בכדורעף, שתפתח כאמור באמצע חודש אוקטובר (17.10) תמנה בעונה הקרובה 10 קבוצות, שיתמודדו ביניהן בשיטת ליגה בת סיבוב משחקים אחד, בסיומו, תחולק הליגה ל-2 בתים: עליון ותחתון. 5 הקבוצות שתסיימנה ב-5 המקומות הראשונים תשחקנה בבית העליון, בעוד 5 הקבוצות שתדורגנה בסיום העונה במקומות 6-10, תתמודדנה בבית התחתון. שלב הבתים יהיה בשיטת ליגה בת 2 סיבובים. בתום שלב זה, יערכו משחקי הצלבה (הטוב מ-3) בין הקבוצות שתדורגנה במקומות 1-8. הקבוצות שיסיימו במקומות 9-10, תפגשנה לסדרה של הטוב מ-3 משחקים נגד הירידה לליגה הלאומית. המנצחות בסדרת רבע הגמר יעלו לחצי גמר הפלייאוף, שישוחק בשיטת הטוב מ-5 משחקים. המנצחות תעלנה לסדרת הגמר שגם היא תהיה בשיטת הטוב מ-5 משחקים.

עובד קשה. יו"ר אליצור כרמיאל, יצחק קפלן (צילום: אלכס הובר)
עובד קשה. יו"ר אליצור כרמיאל, יצחק קפלן (צילום: אלכס הובר)

אליצור כרמיאל, תתבסס גם בעונה הקרובה על סגל שחקנים שמורכב כולו משחקנים ישראלים, וללא אף שחקן חיזוק זר. הסיבה: מגבלות תקציביות. שני שחקני הרכש היחידים שצורפו במהלך הקיץ הם: אהרון אור (23), קבלן, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה ששיחק בעונה שעברה בהפועל עמק יזרעאל בליגה הלאומית, וירון קולנוגורוב (17, 1.95 מ'), קבלן ומצליב, בוגר האקדמיה בוינגייט ששיחק בקבוצת הנוער של הפועל ראשל"צ. בעקבות החתמתו בעיר הצפונית, יעבור קולנוגורוב להתגורר בכרמיאל ואף נרשם ללימודים בבית הספר התיכון אורט פסגות.

יו"ר הקבוצה הוותיק יצחק קפלן, סיפר על הרכש הטרי: "התרשמתי מאוד משני השחקנים ואני מזהה בהם כישרון ופוטנציאל לעתיד. אני שמח שהם החליטו להצטרף אלינו. אנחנו ניתן להם את הבמה ואת כל התמיכה שהם צריכים כדי שיצברו ניסיון ויתקדמו מבחינה מקצועית".

מי שיוביל את הקבוצה בעונה הקרובה הוא בנו של היו"ר, המאמן אלכס קפלן, שבמקביל ישמש כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער והאחראי על פיתוח התשתיות בקבוצות הצעירות של המועדון.

שניים משחקניה הבולטים של כרמיאל בעונה שעברה: פאדי דניאל ודולב ליבלינג, עזבו, לאחר שקיבלו הצעות כספיות אטרקטיביות מקבוצות אחרות. מי שעוד עזב הוא זוהיר נסייר, שהפתיע בהודעה על החלטתו לפרוש מכדורעף.

היו"ר קפלן: "גם בעונה הקרובה, תהיה לנו קבוצה שתורכב כולה משחקנים ישראלים, ללא שחקני חיזוק זרים. אנחנו מאמינים בכישרונות המקומיים, והשחקנים הישראלים הם בסיס טוב עבורנו. אין אצלנו כוכבים ויש מלחמה חיובית על מקום בשישייה הפותחת. הרבה שחקנים מסרבים להגיע אלינו בגלל המרחק הגאוגרפי, אבל אני מאמין שעם הסגל הקיים ובעזרת רוח לחימה, מוטיבציה ורצון, ניתן פייט לכל יריבה. השנה צפויה להיות ליגה קשה, אבל נילחם עד הסוף. אין לנו יומרות והמטרה שלנו צנועה – לשרוד בליגת העל".

בינתיים, אימוני הקבוצה מתקיימים בתנאים לא אידיאלים ועל חצי אולם. הסיבה: המסך שמחלק את האולם קרס ובעיריית כרמיאל טרם תיקנו את הנזק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות