fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"חשוב לנו שהיא תחווה ילדות אמיתית"

הוריה של ליאהן בן חמו תמיד ידעו שהיא תהיה דוגמנית. אך הם לא שוכחים שהיא גם עדיין ילדה ותומכים בכל בחירה שלה
עושה רק מה שכיף לה. ליאהן בן חמו (צילום: רייצ'ל קלמן)
עושה רק מה שכיף לה. ליאהן בן חמו (צילום: רייצ'ל קלמן)

ליאהן בן חמו, בת 7 מנהריה היא תלמידת כיתה ב' בבית הספר ויצמן. הוריה תמיד ידעו שתהיה דוגמנית. אמה ויקי מספרת: "היא ילדה בוגרת ומקסימה שרוקדת ומופיעה. תמיד הייתה ילדה בולטת, זורחת מול מצלמה, מקצועית ופוטוגנית. תמיד ידענו שזה הכיוון שלה". ליאהן היא בת בכורה ויש לה עוד שני אחים, קים בת 3 ולביא בן שנתיים.

איך ליאהן התחילה לדגמן ולהצטלם?

"בגיל 3 שלחתי את התמונות שלה לסוכנות הדוגמנות רוברטו והיא הייתה הילדה הראשונה שהוא החתים אבל לא עשינו עם זה כלום וחיכינו שהיא תגדל. מאז היא עברה לסוכנות שנקראת go see של לירון קליין בתל אביב, אחת הסוכנויות המובילות בתחום דוגמנות ילדים. לפני שנתיים לירון פנתה אליי דרך הפייסבוק וקישרה ביני לבין הצלמת רייצ'ל קלמן. יום למחרת שיצרו איתנו קשר וחתמנו על החוזה, ליאהן כבר עשתה את הקמפיין הראשון שלה לנעלי eponema, מותג של ג'יזל, שהופיע בעיתון "לאישה". אחרי זה היא הצטלמה לחברות שונות. באותו הזמן היא הייתה הפרזנטורית של ביג שופ ושל אופנת הילדים קיווי. לאחר מכן היא נבחרה להוביל קמפיין של מעצבת שמלות הכלה והשושבינות אודליה מזרחי לליין של שושבינות ולאחרונה היא הצטלמה לחברה הבינלאומית GIRL MUM'S. מלבד קיווי, לרוב העבודות היא התקבלה ללא אודישן".

עושה רק מה שכיף לה. ליאהן בן חמו (צילום: רייצ'ל קלמן)
עושה רק מה שכיף לה. ליאהן בן חמו (צילום: רייצ'ל קלמן)

רוב האודישנים קורים בתל אביב. זה לא קשה?

"אנחנו כל הזמן היינו נוסעות לאודישנים בתל אביב וגם לא תמיד היא הייתה מתקבלת. זה לא תמיד קל ויכול להתיש. אבל אני הופכת את זה ליום כיף עבור ליאהן. ככה היא גם לא מרגישה את האכזבה אם היא לא מתקבלת. היא עושה מה שהיא יכולה, לא תמיד יש לה מצב רוח ואני לא מכריחה ולא דוחפת. לאחרונה אנחנו נוסעות פחות כי היא התחילה ללמוד וזה חשוב לנו מאוד. היא גם באימוני התעמלות קרקע פעמיים בשבוע ונרשמה לאחרונה לחוג תיאטרון, כך שהיא מאוד עמוסה".

החלטתם שהילדות שלה חשובה יותר?

"חשוב לנו שהיא כן תחווה ילדות אמיתית ואין ספק שאם היא תרצה בגיל מבוגר יותר לעסוק בזה יותר אינטנסיביות אז נלך על זה. זה כיום בעיקר תחביב, לא מקצוע. היא גם מאוד אוהבת לרקוד ואני מאמינה שהיא תשתלב יפה במשחק ותיאטרון.

"לא הפכנו את זה לאובססיה ולא למקצוע כי חשוב לנו שהיא תהיה ילדה ושתעשה את הבחירות שלה לבד. אם היא לא רוצה לנסוע, לא ניסע וגם אם היא תחליט לא להיות בתחום הזה אין בעיה. הרגשתי שזה איזשהו פוטנציאל שלה שכדאי לממש. עשינו את בעיקר בשביל הכיף והחווייה.

"ליאהן מאוד אוהבת לעבוד עם רייצ'ל, היא נהנית מזה ועושה גם מה שבאמת כיף לה. היא ילדה טובה, תלמידה טובה, מקסימה ואהובה. אנחנו שומרים עליה לכל אורך הדרך ונמשיך לעשות זאת גם בגילאים מבוגרים יותר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות