fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: מיתוג חדש ליישוב במיליון שקלים

מדובר בסכום התחלתי כחלק מתנופת הבנייה. בקרוב יחל מיתוג שיכלול קמפיין לתקשורת לקידום השכונות החדשות והרחבת אזור התעשייה
מיתוג חדש לשלומי
מיתוג חדש לשלומי
מיתוג חדש לשלומי
מיתוג חדש לשלומי

כחלק מתנופת הפיתוח של הישוב, בנית שכונות חדשות ,שדרוג קיימות והכפלת מספר התושבים בעשור הקרוב שלומי מבצעת מהלך ותהליך מקיף כלפי פנים וחוץ של מיצוב ומיתוג מחדש. במסגרת השלב הראשון יכלול המהלך קמפיין תקשורתי בהיקף ראשוני של כחצי מליון שקלים המיועד להניח יסודות לשינוי תפיסה וקידום ביקוש למגורים בישוב ובשכונות החדשות, ולגיוס מפעלים להרחבה הירוקה של אזור התעשייה.ו

ראש המועצה המקומית שלומי, גבי נעמן: "במהלך העשור האחרון השקיעו בשלומי בסיוע גורמים ממשלתיים, ציבורים ,פרטיים ותרומות פילנתרופיות מעל 150 מיליון שקלים בבניה פיתוח חידוש ושדרוג הישוב, לרבות הקמת מעונות, בתי ספר, מוסדות ציבור, בריכת שחייה, מכללה רב תחומית ושכונות חדשות אשר ייבנו וכוללות למעלה מ- 4000 יחידות דיור רובם צמודות קרקע ועוד. זאת כחלק מיישום תוכנית האב והמתאר של היישוב".

לצורך תכנון האסטרטגיה והובלת מהלך המיצוב והמיתוג וההטמעה נבחר משרד ליפץ ושות ,בראשות איתן ליפץ אשר מתמחים בהשבחת ערך ואטרקטיביות של ערים ואזורים באמצעות העצמת הייחוד האורגני המקומי בכלל המארג והמרקם של הישוב ותוצריו. ליפץ ,אשר מציג ניסיון ומודל מצליח של מעל 20 שנים עם מגוון מקומות וביניהם מיצוב מיתוג ופיתוח המוצר התוכן והתדמית של הגליל, ים המלח, אילת וישובים וערים נוספות.

המיתוג ייבנה על פי גישה הוליסטית ומודל חשיבה פיתוח ויישום ייחודי לזיקוק, מיקוד ופיתוח יתרון אסטרטגי ומותג בר קיימא. תוצרי תהליך הזקוק של מודל PTM.A.S העלו כי בשלומי מצוי שילוב נדיר של איכויות : טבע כפרי, אופי קהילתי ונוחות עירונית.

הישוב הנמצא באזור המוגבה מהים, בתוך שיפולי יער שלומי, משקיף לנוף חקלאי כפרי, ים, הר ויער, ונמצא ב"שער" הכניסה לאזור ההר והיערות של הגליל העליון המערבי ושל רצועת החוף והים של אכזיב.

האופי הקהילתי של הישוב בא לידי ביטוי בסולידריות בין התושבים, בפעילות נרחבת של חוגים אירועים ופעילויות משותפות ומתנ"ס מהמפותחים בארץ. זאת ועוד "הרצף" החינוכי הוא אחד מגולות הכותרת של הישוב, במסגרתו נהנים בקרבת הבית ממעונות יום ועד לחטיבה תיכון בית ספר למחוננים וממכללה.

שילוב ייחודי ונדיר של מכלול האיכויות במקום אחד ויער שלומי שבו ממוקם הישוב מניב באופן טבעי את פיתוח הקונספט וההתמחות של תרבות הישוב בכל הקשור בעולמות התוכן ונופי תרבות של יער חורש ועץ מהם נגזרו ערכים של צמיחה, קהילה וביטוי אותנטי, שמתבטאים באמצעות מערך פעילויות ותכני החינוך –תרבות – קהילה.

במסגרת פיתוח ההתמחות בייחוד כיתרון אסטרטגי בר קיימא שלומי מקדמת תוכנית אב של תיירות בהיקף השקעה של עשרות מיליוני שקלים המיועדת ליצור מוקד משיכה ייחודי ארצי ועוגן תיירותי לכל ההיצע בצפון מערב הגליל. הכוונה היא לפתח מתחמים של בילוי, נופש, חוויה ידע ושהות, המבטאים את עולם התוכן והתרבות של יער ועץ, אשר יהוו גם עורף לכלל ההיצע האזורי.

בנוסף, בוחנת המועצה קידום תוכניות עידוד לתעשיות קלינטק העוסקות בתחומים הקשורים בנושא ההתמחות הישוב כמו – אנרגיה חילופית, אוויר, מים, קיימות, ועוד כמו גם לשלוחות של מוסדות לימוד אקדמיים ומקצועיים בתחומי אלו ובתחומים קשורים לאיכות סביבה. אומדן ההשקעות המתוכננות בצמיחה פיתוח וביסוס הישוב וייחודו כעוגן צפוני ומוקד משיכה ארצי נאמדות במאות מיליוני שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות