fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קמפיין למיתוג הגליל בחצי מיליון שקלים: להיפטר מהתדמית השלילית

מסלול הצעידה. הרי הגליל צילום: אלכס הובר
מסלול הצעידה. הרי הגליל צילום: אלכס הובר

הרשות לפיתוח הגליל תשיק קמפיין טלוויזיוני למיתוג חיובי של הגליל. הקמפיין, יעלה לאוויר ב-18 בחודש, ברשת, בערוץ 10 ובכאן 11, ישודר גם באתרי האינטרנט המובילים. הוא מתמקד בסיפורים אישיים על אנשים וקהילות מיוחדים בגליל, והושקע בו סכום של כחצי מיליון שקלים.

הקמפיין יכלול מספר סיפורים קצרים, בני כ-20 שניות כל אחד, על הייטקיסט שהעתיק את מגוריו לגליל, על מרכז לימודים ייחודי בגליל המערבי, על קהילת נגרים מיוחדת בכרמיאל, ועוד. התשדירים יובילו את הצופים להיכנס לאתר אינטרנט ייעודי ובו חידון קצר ומיוחד על הגליל.

שלומי אטיאס (צילום: אבישג שאר ישוב)
שלומי אטיאס (צילום: אבישג שאר ישוב)

"בשנים האחרונות קיימת תופעה, שבמסגרתה התקשורת מתמקדת באספקטים השליליים בגליל, כשסדר היום הציבורי עוסק בעכברת, במצב הביטחוני, במצב הרפואה וכדומה", אמר השבוע חיים שולמן,  מנהל מרכז המידע והמחקר, וראש תחום התיישבות ברשות לפיתוח הגליל. "אלו נושאים חשובים, אך לצערי הם גם יוצרים תדמית שלילית לגליל, בעיני הציבור במרכז הארץ. מטרת הקמפיין שיזמה הרשות לפיתוח הגליל, בשיתוף האשכולות והמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, היא לצמצם במעט את הנזק הנגרם לתדמיתו של הגליל ולהזכיר לכולם שעדיין מדובר בחבל ארץ יפהיפה, עם איכות חיים טובה, שפשוט כיף לחיות פה. היינו רוצים לשבור כמה מהמיתוסים הבולטים על הגליל, ואנחנו מאמינים שבאמצעות הקמפיין הצופים והגולשים ייחשפו לדברים הטובים שקורים בחבל הארץ המיוחד הזה, ויגלו אותו מחדש".

מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל, שלומי אטיאס: "הגליל הוא מקום נפלא, והדברים שקורים פה, בזכות הקהילה, בשילוב עם הארגונים השונים, הם נהדרים, אך לצערי לא מספיק מסוקרים. כשמדובר בגליל, התקשורת בוחרת להתמקד דווקא בדברים השליליים, וזה יוצר למקום תדמית בעייתית. כרשות שתפקידה לפתח את הגליל, אנו יודעים שעל מנת להגשים את מטרותינו, יש צורך, בין השאר, גם בתדמית חיובית, וזו בעצם מטרתו של הקמפיין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות