fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרשת הגניבה ממפעל ישקר: 21 חודשי מאסר בפועל נגזרו על סוחר המתכות

הנאשם תושב שלומי, ללא עבר פלילי, אב לשישה ילדים יחזיר 100 אלף שקלים לחברת ישקר. עורכי דינו: "ככל הנראה נגיש ערעור בו נבקש להקל יותר עם הנאשם"
מפעל ישקר
מפעל ישקר (צילום ארכיון: אבי הירשפילד)

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר  לאחרונה 21 חודשי מאסר בפועל, על סוחר המתכות בפרשת גניבת המתכות ממפעל ישקר בתפן. מדובר בגזר דין קשה מאד לאור הנסיבות. בגזר הדין נכתב כי הנאשם אף יחזיר חלק מהסכום שנתפס בחשבון הבנק שלו בסכום של 100 אלף שקלים לחברת ישקר.  יצוין כי בכתב האישום המתוקן שהוגש על ידי הפרקליטות נאמד סכום הגניבה בכ-250 אלף שקלים.

עו"ד יוסי גימפל
עו"ד יוסי גימפל (צילום: עצמי)

הנאשם תושב שלומי, ללא עבר פלילי, אב לשישה ילדים, עם תסקיר חיובי ירצה עונש מאסר בפועל. בפרשה נעצרו עוד שניים מעובדי חברת ישקר. לאחד התיק נסגר מהיעדר אשמה והשני הודה ונקבע לו טיעונים לעונש בעוד מספר שבועות.

 

עו"ד אלי סבן (צילום: עצמי)
עו"ד אלי סבן (צילום: עצמי)

בדצמבר 2012  נעצרו שלושה חשודים, לאחר שלושה שבועות של חקירה, שבתחילתה היתה סמויה. בתחילה נטען כי שווי המתכות נאמד על חצי מליון דולר. מפעל ישקר נמצא באזור התעשייה בתפן, אחד המפעלים השמורים ביותר בצפון, מייצר כלי חיתוך וחלקי עיבוד שבבי ממתכת עבור תעשיות בארץ ובחו"ל.

את הנאשם ייצגו עורכי הדין אלי סבן ויוסי גימפל. השניים מסרו בתגובה: "הנאשם הודה בעובדות כתב האישום לאחר ששכנענו את הפרקליטות לתקן את העובדות באופן שהקל עם הנאשם. לגבי העונש, על אף שאינו קל, וככל הנראה נגיש ערעור בו נבקש להקל יותר עם הנאשם, בקשת התביעה להטיל על הנאשם כחמש שנות מאסר נדחתה ובית המשפט הסתפק בהטלת 21 חודשי מאסר בפועל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות