fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פורום קו עימות ידון בדחיפות בשינוי הקריטריונים לקבלת הטבות מס

יו"ר פורום קו העימות סיון יחיאלי: "בשלב זה נמשיך לשתף פעולה עם הממשלה"
ישיבת פורום קו עימות (באדיבות מועצת כפר ורדים)

פורום יישובי קו העימות בצפון ייכנס היום (שני) ישיבה דחופה בעקבות דחיית החלטת הממשלה בנושא קביעת הקריטריונים להטבות המס. הדחיה מאפשרת לראשי היישובים ללמוד את פרטי ההצעה. הבוקר טוענים ראשי הערים החברים בפורום כי המאבק לא תם.
לפני כשבוע פורסמה חוות הדעת המשפטית של היועץ המשפטי במשרד האוצר, הנלווית להצעה להחלטת הממשלה לשינוי בהטבות במס הכנסה לישובים וקביעת הקריטריונים לזכאות להטבה. לפי ההצעה, אשר הועברה בהליך מזורז בין גורמי משרד האוצר, ייקבעו הקריטריונים לזכאות לקבלת הטבות במס ליישובי הפריפריה בחוק. בעקבות כך פנו ראשי הרשויות בצפון לראש הממשלה ולשריה בדרישה לדחות את ההחלטה עד לבחינה מעמיקה של הקריטריונים החדשים.

מפורום קו העימות נמסר: "אנחנו מברכים את הממשלה על החלטתה להשקיע את הזמן הראוי על מנת לבחון את הקריטריונים לקבלת הטבות מס. החלטה כה חשובה, אשר עתידה להשפיע על עשרות אלפי אזרחים חייבת להילקח לאחר דיונים וחשיבה, ולאחר שהובאו בחשבון כל הגורמים הרלוונטיים לקבלתה. פורום קו העימות ימשיך בתפקידו לשמור ולייצג את האינטרסים של תושבי קו העימות הצפוני, ואנו נדאג, בכל דרך, שביטחונם האזרחי והכלכלי של תושבי קו העימות יעלה לראש סדר העדיפויות של שרי הממשלה".  יו"ר פורום העימות וראש מועצת כפר ורדים סיון יחיאלי: "מאמצינו לא הסתיימו. אנו מודים לראש הממשלה ושר האוצר על שניאותו לדחות את הדיון ומבטיחים – נמשיך במאבקינו לוודא שישובי הצפון לא יפגעו".

פורום קו העימות הוקם בשנת 1988, מאגד כ-20 יישובים, 150 אלף תושבים תושבי קו העימות- יהודים, ערבים ודרוזים, ומהווה גוף פעיל המסייע בכל הקשור בממשק בין הרשויות והתושבים למשרדי הממשלה וצה"ל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות