fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פורום קו עימות: "התושבים חוששים מהגזירות הצפויות"

פורום קו עימות הצפוני והדרומי קיים ישיבת עבודה משותפת אתמול (חמישי) במטרה למנוע את הקיצוצים הצפויים ליישובי הפריפריה. יו"ר פורום קו העימות וראש מועצת כפר ורדים סיון יחיאלי: "הפערים בין המרכז לפריפריה רק הולכים וגדלים"
ישיבת פורום קו עימות (באדיבות מועצת כפר ורדים)

ראשי הרשויות של יישובי קו עימות בצפון ובדרום התכנסו אתמול (חמישי) לישיבת חירום במטרה לגבש חזית משותפת כדי למנוע כל פגיעה בישובי קו העימות לרבות שמירה על הטבות המס. מאז הפרסום בשבוע שעבר קיבלו ראשי הרשויות אלפי פניות של תושבים החוששים כי יפגעו מהגזרות המתוכננות על ידי האוצר. ראשי הישובים אחידי דעה שהטבות המס לישובי קו העימות התקבלו כדין על פי קריטריונים ויאבקו בכל ניסיון לפגוע בהן המשך ההתיישבות לאורך גבולות המדינה בצפון ובדרום תורם רבות לחיזוקה של ישראל ולהטבות המיסוי משקל מכריע במשיכתה והשארתה של אוכלוסיה חזקה בישובים אלו.

ישיבת פורום קו עימות (באדיבות מועצת כפר ורדים)

ראש עיריית שדרות ויו"ר פורום ישובי קו העימות בדרום דוד בוסקילה:"אני קורא לממשלה לנהוג באחריות ובכובד ראש כלפי התושבים המוחזקים כבני ערובה בצפון ובדרום".

ראש המועצה המקומית כפר ורדים ויו"ר פורום קו העימות הצפוני סיון יחיאלי: "הפערים ההולכים וגדלים בין המרכז לפריפריה בעשור האחרון מחייבים את הממשלה לחזק את יישובי קו העימות ולא להחלישם, ולתמוך בתושבים שהחליטו להתיישב לאורך גבולות המדינה ולעצור את המשך מגמת ההגירה מהפריפריה למרכז".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות