fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות תרשיחא: 59 אחוזי הצבעה, שלומי: מעל 71 אחוזי הצבעה

קארן ושלמה בוחבוט מצביעים ביום הבחירות (צילום: יח"צ)
קארן ושלמה בוחבוט מצביעים ביום הבחירות (צילום: יח"צ)

עלייה במספר המצביעים בגליל המערבי. נכון לסגירת הקלפיות שיעור המצביעים הגליל המערבי עלה בצורה משמעותית  עכו: 51.44 אחוז הצבעה, מעלות תרשיחא : 59 אחוזי הצבעה, שלומי: מעל 71 אחוזי הצבעה, מועצה אזורית מעלה יוסף: 71.22 אחוזי הצבעה, מטה אשר: 58.21 אחוז הצבעה, כפר ורדים: 57.61 אחוז .ראש עיריית מעלות תרשיחא שלמה בוחבוט נועל יום ארוך של פעילות בכל רחבי העיר בהצבעה.

שלמה וקארן בוחבוט (צילום: עצמי)
שלמה וקארן בוחבוט (צילום: עצמי)

משטרת ישראל פעלה במתחמי הקלפיות בירכא וכפר יסיף, בהן התרחשו קטטות הבוקר, לשם הרגעת הרוחות ואיסוף העדויות הנדרשות. פעילות הקלפיות חזרה לשגרה כעבור פרק זמן קצר, כאשר כוח משטרתי נשאר פרוס במקום, על מנת לשמור על הסדר הציבורי וטוהר הבחירות.

המועמד לראשות מועצת מעלה יוסף יוסי אדוני, הצביע הבוקר ביישוב זרעית וקרא לתושבים לצאת להצביע: ״זו השעה לצאת אל הקלפי ולהכריע מהפך במעלה יוסף״, קרא אדוני.

המועצה האזורית מעלה יוסף מונה 14 יישובים חקלאים ושבעה מצפים. על תפקיד יו"ר המועצה מתמודדים ראש המועצה המכהן שמעון גואטה, יוסי אדוני, יוסי כמיסה ועו"ד צחי בן עיון.  אדוני 49, תושב זרעית, נשוי ואב לשלושה ילדים, סגן מנהל המשק במרכז הרפואי לגליל. זה 18 שנים שהוא מייצג את יישובי מעלה יוסף באינספור תחומים. הוא כיו"ר ועד מושב זרעית ונציגו במליאת המועצה האזורית וחבר בהנהלת המתנ"ס.

"במהלך השנים הובלתי מאבקים למען החקלאים והיישובים בגליל, הייתי ממובילי המאבק להארכת חוק הגליל והמשך התכנון בענף ההטלה, הובלתי להקמת העמותה להצלת המשק החקלאי המשפחתי וענף ההטלה בגבול הצפון והגליל, וזה כעשור שאני משמש נציג מגדלי ההטלה במועצה לענף הלול ובארגון מגדלי העופות. אחרי שני עשורים של פעילות ציבורית בהתנדבות, החלטתי שאין מנוס וצריך להיכנס לתוך המערכת כדי למנוע את קריסתה. ראש המועצה המכהן ומקורביו הפכו את מועצת מעלה יוסף לאסון וזה הזמן לשנות את המצב".

יוסי אדוני (צילום: פרטי)
יוסי אדוני (צילום: פרטי)

כל האמת בפרצוף

המועמד יוסי כמיסה ממושב נטועה, בן 53 נשוי לסיגל ואב לארבעה ילדים, עבד במשך 17 שנה במערכת הביטחון. בעברו שימש עוזרו של ראש הממשלה אריאל שרון. כמיסה, חבר הליכוד, התמודד לראשות המועצה בבחירות הקודמות, אך פרש מאוכזב לפני סוף המרוץ.

צילום: אושרי כהן
כמיסה צילום: אושרי כהן

"אין ספק שהמועמד היחיד שהביא משהו אחר זה אני. לא היה מועמד אחד שהשפיע על חיי התושבים לטובה כפי שאני עשיתי, הן בביקורת שהטחתי נגד התנהלות המועצה בכל תחומי החיים. העליתי לסדר היום את נושא הנשים והצעירים. אמרתי את האמת בצורה שמאוד מזכירה את התנהלותו של נשיא ארצות הברית טראמפ: הכל בפרצוף בלי סינון.

"נגעתי בנושאים של שחיתות ציבורית שאף מתמודד לא נגע בהם. שיתפתי פעולה עם התושבים בכל הנושאים שכואב להם. אני סמוך ובטוח שנראה הפתעה מאוד גדולה בבחירות הקרובות במעלה יוסף".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות