fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטה אשר: פונתה מכלאה בלתי חוקית לבעלי חיים

מפקחי החטיבה לשמירת הקרקע ברשות מקרקעי ישראל בסיוע המשטרה, פינו מכלאה בלתי חוקית לבעלי חיים, בהיקף של כ-500 מ"ר, שהוקמה על ידי מסיג גבול
פינוי הפולשים בנהריה
המקים פינה בעצמו את המכלאה (צילום: מנהל מקרקעי ישראל)

מכלאה בלתי חוקית לבעלי חיים בהיקף של כ-500 מ"ר, פונתה  היום (שלישי) בפינוי עצמי על ידי פולש, תושב עראמשה. המכלאה הוקמה על קרקע ציבורית המיועדת לחקלאות, בניגוד לחוק וללא היתר. מרשות מקרקעי ישראל נמסר כי מדובר בעבירת הסגת גבול במקרקעי ציבור, עבירה פלילית שדינה עד שנתיים מאסר בפועל. המפקחים הזהירו את הפולש כי עליו לפנות מיידית את השטח ולפרק את המבנה שהקים.

בעקבות פעילות האכיפה של מפקחי הרשות, הפולש החליט לפנות בעצמו את השטח ולפרק את הסככה, על מנת להימנע מתביעות על עלויות הפינוי כפי שהרשות נוהגת להגיש נגד פולשים. הקרקע הוחזרה לקדמותה ולמאגר הקרקעות הציבורי ומפקחי רשות מקרקעי ישראל ביצעו בה פעולת תפיסה .

פינוי הפולשים בנהריה
הפולש פינה את המכלאה (צילום: מנהל מקרקעי ישראל)

סגן מנהל החטיבה לשמירת קרקע ברשות מקרקעי ישראל שי קרפ: "מדי יום אנחנו נתקלים במקרים של גזילת קרקעות ציבוריות על ידי פולשים המעוניינים לגרוף לכיסם ממון על חשבון הקרקע הציבורית. במקרה זה השתלט הפולש על קרקע שלא הוקצתה לו ובסופו של דבר נאלץ לפנותה, הוכחה ברורה ליעילות מדיניות האכיפה. פלישה למקרקעי הציבור היא תופעה פלילית שמפקחי החטיבה לשמירת הקרקע ברשות מקרקעי ישראל פועלים בנחישות למיגורה כאשר לנגד עיניהם עומדת מטרה חשובה מאין כמותה, להחזיר לציבור את אדמותיו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות