fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כלב חולץ מבור בעומק 20 מטרים

ארבעה לוחמי אש מכיבוי אש גליל מערבי חילצו אתמול כלב שנפל לבור בטמרה. לוחם האש: "פועלים לפי אמות מידה מוסריות"
חילוץ כלב מבור בטמרה
צילום: דוברות כיבוי אש גליל מערבי)

לוחמי האש מכיבוי אש גליל מערבי חילצו אתמול (שישי) כלב שנפל לבור בעומק 20 מטרים בכניסה לטמרה.  בשעות אחר הצהריים התקבלה הודעה בתחנת גליל מערבי וצוות חילוץ יצא מיד למקום. לאחר הערכת מצב של הצוותים הוחלט על דרך פעולה והצוותים החלו בבניית מערכות הרמה מעל הבור.

בסיום פעולות בניית התשתיות שכללה הרכבת חצובה מעל לבור כולל קידוחים ועיגונים, הכנת עמדת הרמה ראשית ומערכת הרמה משנית, הורד לוחם יל"מ מאובזר עם מנ"פ (מערכת נשימה) ותיק נשיאה אל תוך הבור, הכלב הוכנס לתיק הנשיאה ואובטח ברצועות אל לוחם היל"מ.  ארבעה לוחמי אש ולוחם יל"מ נוסף החלו בפעולות הרמה עד יציאתם החוצה  יחד עם הכלב והמחלץ. הכל חולץ במצב תשוש מבוהל ותשוש וללא פגע ונלקח לבדיקת וטרינר.

חילוץ כלב מבור בטמרה
(צילום: דוברות כיבוי אש גליל מערבי)
חילוץ כלב מבור בטמרה
(צילום: דוברות כיבוי אש גליל מערבי)

לוחם היל"מ רס"ר יגאל בן אבו שחילץ את הכלב:"כשהתקבלה ההודעה על כלב שלכוד בבור עמוק, ההתייחסות של לוחמי האש ולוחמי היל"מ הייתה בכובד ראש, בין אם זה ילד, אדם מבוגר או חיה העבודה נעשית ע"פ אמות מידה מוסריות ומקצועיות ולפיהם פעלנו במקום, לא נחסך מאומה כדי להציל את הכלב. בזמן הירידה שמעתי יללות הכלב שהפכו לנביחות של שמחה, הכלב היה מפוחד וחלש נורא, ליטפתי אותו ונתתי לו הרגשה טובה. סוף הסיפור מבחינתי ומבחינת הצוותים שפעלו בצורה מקצועית ומיומנת ועם הרבה מאוד רגש הוא החילוץ המוצלח של הכלב בריא ושלם. המציל נפש חיה, בן אם זה אדם או בע"ח כאילו הציל עולם ומלואו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות