fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת בת של קרן רש"י תנהל את מעונות היום במטה אשר

חברת יעדים לצפון נבחרה במכרז שערכה המועצה האזורית מטה אשר שהחליטה השנה לבצע הפרטה של מעונות היום מהמועצה, למורת רוחם של ההורים. המועצה מבטיחה שהמחיר לא יעלה.
מחאת ההורים במטה אשר נגד הפרטת מעונות היום
מחאת ההורים במטה אשר נגד הפרטת מעונות היום (צילום עצמי)

"יעדים לצפון", שהוקמה על ידי קרן רש"י, היא העמותה שנבחרה להפעיל את מעונות היום לגילאי  עד 3 במושבי מטה אשר. העמותה נבחרה במכרז, במסגרת שינויים מבניים ואחרים במערכת החינוך שמבצעת המועצה במהלך 2014, עקב גידול הדמוגרפי והרצון להבטיח פעוטון בכל יישוב.  לפני כחודש הפגינו ההורים במחאה על הפרטת הפעוטונים על ידי המועצה ומעבר לחברה חיצונית.  

הפעוטונים יתנהלו במחיר זהה או נמוך מהמחיר שהיה נהוג עד כה עמותת 'יעדים לצפון' הוקמה ב-2004 על ידי קרן רש"י – אחד הגופים החשובים בישראל בתחומי חינוך וחברה – ומשמשת כזרוע ביצוע, המרכזת את פעילות רש"י בצפון. העמותה פועלת למען זיהוי צרכים ולמען ייזום ופיתוח מענים חינוכיים מתאימים לתושבי האזור. 

"ראש המועצה, יורם ישראלי : בחירת 'יעדים לצפון' היא התפתחות חשובה עבור תושבי מטה אשר וחלק מתהליך מקצועי, שנועד לשדרג את המערכת החינוכית במועצה בכל שכבות הגיל, כולל גילאי 0 עד 3."

"יעדים לצפון, נבחרה לאחר שהתחייבה לשמור על מחיר זהה או נמוך מזה ששילמו ההורים עד כה ומאידך, לספק שירות חינוכי ומקצועי ברמה גבוהה. כפי שמסרתי בעבר, בהתייחס להתנגדויות של מספר הורים למכרז, השינוי שאנו מבצעים הוא מהלך הכרחי לנוכח הגידול הדמוגרפי המואץ של מטה אשר. הוא נועד להבטיח חינוך איכותי במחיר סביר להורים ולהבטיח את קיומם של פעוטונים בכל יישוב וישוב, ללא צורך לנייד פעוטות אל מחוץ ליישובם. אנו מקיימים תהליך שינוי תוך התייעצות עם גורמים מקצועיים מנוסים ומאידך, תוך שיתוף ההורים והקשבה לצרכיהם ולחששות שלהם".

העברת הניהול של פעוטונים ל'יעדים לצפון' היא חלק ממגמה של המועצה לבנות מערכת חדשה, בתיאום עם הורי הילדים ועם הנהלות היישובים הרלוונטיים. הצוות המסור והמקצועי של "יעדים לצפון" עושה עבודתו נאמנה ואנחנו בהנהלת המועצה ובמחלקת החינוך משוכנעים שעלינו על דרך נכונה שתביא אותנו להתנהלות טובה במערכת הפעוטונים שבאחריות המועצה."

עמותת "יעדים לצפון" הוקמה בשנת 2004 על ידי קרן רש"י, כזרוע ביצוע המרכזת את פעילות הקרן בצפון הארץ. העמותה פועלת לזהות צרכים, ליזום ולפתח מענים מתאימים לתושבי האזור. קרן רש"י היא קרן פרטית ועצמאית, המקדישה את מאמציה לקידום אוכלוסיות שונות בישראל, במיוחד ילדי פריפריה, בני נוער וצעירים ומהוה מזה שנים אחד הגופים המרכזיים הפועלים בישראל בתחומי חינוך שונים. רש"י מתמקדת בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית ומעניקה מענים בתחומי החינוך והרווחה היוצרים הזדמנויות ומאפשרים מוביליות חברתית.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות