fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דודו דר: "המצב בשלומי חייב להשתנות"

דודו דר
דודו דר (צילום: עצמי)

דודו דר יתמודד בבחירות הקרובות לראשות המועצה המקומית שלומי. דר נולד וגדל בשלומי, נשוי ואב לשלושה ילדים, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול,עובד כמנהל ייצור במפעל מתכת חניתה. בקדנציה האחרונה גרף 40.1 אחוז מהקולות.
דר: "נולדתי וגדלתי בישוב ופה בחרתי לגדל את ילדי. כמי שמרכז חייו נמצאים בישוב, אני מבין שאין לנו אלטרנטיבה אחרת, אלא לשנות בעצמנו. החלטתי להתמודד לראשות המועצה ממקום בשל, מנוסה, ומפוקס יותר. אני קורא לכם להצטרף לעשייה ולשינוי המיוחל כי חייבים לשנות את המצב.

התנצל. דודו דר (צילום: עצמי)
התנצל. דודו דר
(צילום: עצמי)

"במסגרת תפקידי נאבקתי בהחלטה לסגור את אזורי הרישום, דרשתי את החזרת קווי האוטובוסים לתוך תחנות הישוב, נלחמתי נגד העלאת הארנונה, גייסתי תקציבים ממשרדי הממשלה וכל זאת על מנת לקדם את היישוב. אני מתמודד לראשות שלומי ממקום של אכפתיות ועשייה. כתושב ותיק בשלומי עצוב לי מאד לראות את מצבו של היישוב. כל התחומים חייבים שיפור: חינוך, תרבות, תשתיות, תעסוקה, טיפוח היישוב, ספורט ופנאי ועוד ועוד.
אני פוגש תושבים רבים, והפידבק שאני מקבל הוא לאחר 20 שנות שלטון של ראש המועצה הנוכחי בהם הוזנחו תחומים רבים, התושבים זקוקים לשינוי יותר מתמיד. הם רוצים מישהו שיראה את טובתם טובת ילדיהם, ידאג לטיפוח וחיזוק תחומים רבים. הם מבינים שמגיע להם יותר.

גם הנבחרת שתייצג את התושבים במועצה נבחרה בקפידה. תלכד איכותי של אנשים מחויבים וערכיים, פסיפס מדהים המייצג את גווניה השונים ופניה היפות של החברה הרב גונית והמיוחדת של הישוב שלנו. חבורה מצוינת בעלת מעוף ויכולת חשיבה יצירתית מיוחדת ומחוץ לקופסא.

אחד היעדים המרכזיים שלי הוא בניית תכנית חינוך מתקדמת תוך שימת דגש על סביבה ערכית ותומכת בכל תלמיד ותלמידה, יחד עם השקעה וחיזוק בתי הספר בישוב תוך התמקדות בהעלאת מספר הזכאים לבגרות.
אפתח את אזורי הרישום ואפשר חופש בחירה לכם התושבים אולם בד בבד אשקיע בבתי הספר בשלומי תוך שאיפה למצוינות.
ניתן לראות באופן ברור כי למרות קליטת תושבים רבים בשלומי אין הערכות מתאימה למקומות תעסוקה בישוב, חלק גדול מהילדים שלנו עזב כדי להתפרנס ולהצליח במקום אחר. אפעל להקמת אזור תעשיה עבור תעשיה מתקדמת, תוך עידוד משקיעים. ואסייע לעסקים קטנים, במטרה להוביל לפתרון תעסוקתי רחב בישוב. תושבי שלומי, אתם יודעים היום יותר טוב מתמיד כי המצב חייב להשתנות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות