fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנו של קצין צד"ל לשעבר קיבל אות הצטיינות

כשג'ונתן ניזאר אלחורי עזב את לבנון בחיפזון, הוא לא שיער שתוך כמה שנים, מדינת ישראל תאמר לו תודה. לאחרונה הוא קיבל את אות המגן למתנדבים מצטיינים במערכת הבריאות, וסגר מעגל
ג'ונתן ניזאר אלחורי מקבל את אות המגן. (צילום: ליאור דסקל)

טקס הענקת מגן שר הבריאות למתנדבים מצטיינים במערכת הבריאות, התקיים לאחרונה במרכז מורשת בגין, שבירושלים, ובמסגרתו העניק סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן את האות המכובד ל-16 מתנדבים ועמותות. בין זוכי האות המכובד בלט בחור צעיר, ג'ונתן ניזאר אלחורי, לבנוני לשעבר, אשר התנדב מטעם האגודה להתנדבות, במסגרת השירות הלאומי-אזרחי ברמב"ם.

ג'ונתן ניזאר אלחורי מקבל את אות המגן. (צילום: ליאור דסקל)

ג'ונתן, בן 20, נולד בלבנון והגיע לארץ, יחד עם משפחתו, לאחר שאביו, קצין צד"ל לשעבר, נאלץ לברוח בעת נסיגת צה"ל מדרום לבנון. משפחתו של ג'ונתן נתקלה בלא מעט קשיי התאקלמות עם הגיעם לישראל, אולם חרף קשיים אלו, אלחורי נבחר השנה לקבל את מגן שר הבריאות למתנדבים מצטיינים על עבודתו ותרומתו בקריה הרפואית רמב"ם, במשך שנתיים.

את שירותו עשה ג'ונתן במרפאה התעסוקתית לעובדי הבריאות  המנוהלת על ידי ד"ר מרק אלן-לוי והאחות האחראית מיכל הרשלר. בנוסף לעבודתו במרפאה, עקב כישוריו הבולטים, הורחב תפקידו של ג'ונתן והוא החל לעבוד פעם בשבוע בהנהלת הסיעוד.
במהלך שירותו ג'ונתן היה שותף בתפקידים ומשימות לקידום נושא ההתנדבות והעבודה הקהילתית, כעוזר למרכזת השירות הלאומי, ואף התראיין רבות בנושא, כדי לנסות לעודד בני נוער אחרים מהמגזר הערבי לבצע שירות לאומי.

רוח ההתנדבות והטיפול היא עניין משפחתי במקרה של ג'ונתן. אמו הייתה אחות בבית חולים בדרום לבנון, עובדת כיום כמטפלת במעון ה"לב הקדוש" שבחיפה, מעון לילדים עם נכויות קשות ביותר.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות