fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחירות בארגון נכי צה"ל: רפי כהן ממשיך לקדנציה נוספת

ניצחון מוחץ לרשימה של רפי כהן וחיים בר בבחירות במחוז חיפה והצפון של ארגון נכי צה"ל. בר:" החל מרגע זה אין יותר מחנות ואין יותר צדדים. כולנו נכי צה"ל ונתאחד שוב למען המטרות החשובות לשמן קיים ארגון נכי צה"ל"
חיים בר (מימין) ורפי כהן לאחר הניצחון..
חיים בר (מימין) ורפי כהן לאחר הניצחון. (צילום: עצמי)

בבחירות שנערכו אמש בארגון נכי צה"ל נרשם ניצחון מוחץ במחוז חיפה והצפון לרשימתם של רפי כהן צמח וחיים בר – "עובדה שאפשר אחרת". רשימת' עובדה שאפשר אחרת' זכתה בכל 27 המקומות במועצה הארצית של ארגון נכי צה"ל, בעוד הרשימה "מחר חדש" בראשות מופיד עמר ועמי מורג לא הכניסה אף מועמד.

5258 חברי הארגון בחיפה והצפון הצביעו (35.26 אחוזים) וקבעו כי רפי כהן צמח ימשיך לכהן כיו"ר מחוז חיפה והצפון. חיים בר יתמודד על תפקיד יו"ר ארגון נכי צה"ל בבחירות הפנימיות שיתקיימו בוועידה הארצית של הארגון בחודש הבא.

חיים בר (מימין) ורפי כהן לאחר הניצחון..
חיים בר (מימין) ורפי כהן לאחר הניצחון. (צילום: עצמי)

תוצאות הבחירות באזור התבררו רק בשעה 5:30 הבוקר. עם קבלת התוצאות ולאחר שהתברר כי רשימת "עובדה שאפשר אחרת" הצליחה להכניס את כל 27 מועמדיה למועצת המחוז, בבית הלוחם בחיפה שנכחו בו פעילים רבים פתחו בחגיגות הניצחון. רפי כהן צמח אמר עם היוודע דבר הניצחון: "אני מודה לכל נכי צה"ל שבחרו בי היום שוב להמשיך להוביל את המחוז להישגים ולהמשיך לתת לנכים את הטיפול המסור כפי שנתתי בחמש השנים האחרונות.

יו"ר ארגון נכי צה"ל חיים בר אמר: "נכי צה"ל הצביעו אמון בדרך שלנו. הם בחרו במי שהוכיחו מה הם יכולים לתת לנכי צה"ל. התמודדנו מול קמפיין אגרסיבי  וזה לא היה קל אבל בסוף נכי צה"ל הלכו עם האמת שלהם. אני מודה להם על האמון והתמיכה. החל מרגע זה אין יותר מחנות ואין יותר צדדים. כולנו נכי צה"ל ונתאחד שוב למען המטרות החשובות לשמן קיים ארגון נכי צה"ל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות