fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת טרילידור מכרמיאל מעוררת עניין בנאס"א

הנרי צימרמן מסביר
צילום אלכס הובר

בשבוע שעבר הגיע שר הכלכלה אלי כהן להתארח בכרמיאל. במהלך הביקור נפגשו כהן וראש העירייה עדי אלדר לביקור בחברת טרלידור שבבעלות הנרי צימרמן. החברה המתמחה בייצור, שיווק והתקנת סורגים, פנתה לאחרונה לתחום חדש בענף המחקר והפיתוח המעורר עניין בצה"ל ובנאס"א, המצאה המאפשרת שמירת מזון לזמן בלתי מוגבל.

הנרי צימרמן מסביר
צילום אלכס הובר

החברה פיתחה טכניקה מיוחדת המסוגלת לשאוב את כל הלחות ממזון מוכן ולאחסנו בסגירה הרמטית, כך שניתן לשמר אוכל למשך שנים רבות, ללא הגבלת זמן. כאשר רוצים לצרוך את המזון שבקופסאות השמורות, מכניסים אותן למכונות מיוחדות המחדירות למזון לחות באמצעות לחץ ובתוך כשתי דקות הארוחה מוכנה, ללא חומרים משמרים או מייצבים. הפיתוח החדשני הנושא את השם ג'יני, נמצא בשימוש בצה"ל.

הפיתוח עורר עניין רב גם בנאס״א, סוכנות החלל האמריקאית, מכיוון שהוא מאפשר שמירת מזון לתקופה ממושכת עבור אסטרונאוטים השוהים זמן רב בחלל. בנאס״א מתכננים לעשות שימוש בהמצאה עם צאת הטיסה המאוישת הראשונה למאדים. בביקור הציג צימרמן, את ההמצאה לכל האורחים, הזמין את כולם לטעום. הנוכחים במקום שיבחו את הטעם של המנות במיוחד טעם המג׳דרה והסופלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות