fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השריפה באולם מגדים, אורן מילשטיין מגיב

טרם פרסום הידיעה בעניין מיום 24.11.2017 פנינו לאורן מילשטיין לתגובה, אך זו לא התקבלה מצדו. לאחר פרסום הכתבה פנה מילשטיין בבקשה לפרסם את תגובתו.

אורן מילשטיין מסר בתגובה: "בשנת 2009 עלתה קבוצת הכדורעף המקומית לליגת העל, והשחקנים הזרים שהתגוררו במרכז הקליטה של הסוכנות היהודית, נדרשו לעזוב בשל היותם תושבים זרים. בתקופה זו כיהנתי כסגנו של עדי אלדר ונתבקשתי על ידו למצוא פתרון חלופי באולם הספורט. העובדה שבנו של ראש העיר נשוי לנכדתו של יו"ר קבוצת הכדורעף לא נכתבה באופן  ברור דיו בכתבה וברור שראש העיר יזם/ביקר באולם /ידע  על מגורי השחקנים הזרים. בכתבה לא ציינה הכתבת שהחל  מתאריך 5/10/10 , לפני מעל 7 שנים אינני מכהן בתפקיד סגן ראש העיר. (הערת המערכת: הדברים מופיעים בכתבה). בכתבה לא צוין כי קבוצת הכדורעף נשרה לליגה הארצית בשנת 2010 ולינת השחקנים הזרים  באולם הופסקה כליל, כי לא היו לקבוצה שחקנים זרים בליגה הנמוכה. כשהעפילה מחדש הקבוצה לפני כשנתיים, לא הייתי כבר 6 שנים בתפקידי ולכן לא יכולתי לקבל כל החלטה בעניין. או להעניק חסות ככתוב. בכתבה נכתב שהודחתי מתפקידי, דבר שקרי, שהרי פורקה הקואליציה של הסיעה בראשה עמדתי, עם סיעתו של ראש העיר. שהרי כיהנתי כנבחר ציבור ולא כעובדו של ראש העיר.  החמור מכל שנודע לי כי לפני כחודשיים הוסיפה העירייה חדרי מגורים נוספים (לשחקנים נוספים) ולא טרחו לספר זאת, אלא רק להכפיש ולפגוע בשמי הטוב. כל מייצרים לטעמי fake news . התנצלות של עירית כרמיאל תתקבל בברכה, אחרת אאלץ לתבוע על הוצאת דיבה ולשון הרע את העיריה והעומד בראשה".

מעיריית כרמיאל נמסר בתגובה: "אין בכוונתנו להתנצח עם מר מילשטיין שסיים את תפקידו לפני כשבע שנים. לא הייתה בכוונתנו לפגוע במר מילשטיין' ואם הרגיש כך אנו מתנצלים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות