fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הימים הנוראים עברו? כנראה שלא

מעלות ספגה תבוסה משפילה בחדרה, בית"ר נהריה רשמה הפסד ליגה נוסף, אחי עכו לא מצליחה לנצח ואפילו הפועל נהריה בעלת היומרות, מתקשה בליגה הנמוכה בישראל. ואיך קרה שמכבי עכו הפסידה לשפרעם, אך בכל זאת זכתה בשלוש נקודות?
ג'רי בן חמו
ג'רי בן חמו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מכבי מעלות (ליגה א')

מתדרדרים

סקציה מעלות ספגה במחזור האחרון תבוסה קשה, כשנכנעה במשחק חוץ להפועל חדרה, 5:0. היה זה ניצחונה הראשון של חדרה העונה, שעד למפגש נגד מעלות, דורגה במקום האחרון בטבלה. למעלות זהו הפסד שני ברציפות, לאחר ששבוע קודם, היא נוצחה בביתה על ידי הפועל טבריה, 2:1 (משער של אילן טל).
צמד בלמי הקבוצה, אסף בראון (שהה לצד אשתו בחדר לידה) ועומרי אזולאי (פצוע), נעדרו מהמשחק, אולם זהו לא תירוץ לתבוסה כה משפילה. בעקבות ההפסד, שוחרר את החלוץ מוחמד אבו-ריא שהגיע בקיץ האחרון.

מכבי מעלות
הפסד שני. מכבי מעלות (צילום: שלמה שרביט)

מנהל הקבוצה, גבי שמחון: "ההחלטה לשחרר את אבו-ריא נבעה מהאכזבה מיכולתו המקצועית. אנחנו מחפשים עכשיו חלוץ אחר".
ביום שישי (13:00) תצא מעלות (מקום 13, 3 נק') למשחק חוץ נוסף כשתתארח אצל היורדת מהלאומית, הפועל הרצליה.

מכבי עכו (ליגה ב')

מתייצבים

ויטל רבינוביץ
נפצע. ויטל רבינוביץ (צילום: יוסי חדד)

אחרי מחזור פתיחה מרשים (2:7 במשחק חוץ נגד הפועל סכנין), מתייצבת מכבי עכו במרכז הטבלה עם פזילה לעבר החלק העליון. אחרי שנכנעו במחזור הקודם להפועל מ'רר, 2:1 (סהר הרשקוביץ'), יצאה מכבי עכו למשחק חוץ בביר-אל-מכסור וחזרה משם עם נקודה באמתחתה אחרי תוצאת תיקו, 0:0.

הקשר ויטל רבינוביץ' נעדר מהמשחק עקב פציעה (מתיחה במפשעה) ואילו החלוץ אלכס לויט, המחלים מפציעה, רשם דקות ראשונות ושיחק מחצית. הופעת בכורה נרשמה לבלם דני אסולין, שהגיע ממכבי צור שלום מליגה א'.

המאמן אמיתי ברק: "אני מזכיר שהגעתי למכבי עכו רק 3 ימים לפני פתיחת העונה ולמרות הניצחון בסכנין, טענתי שייקח לנו עוד קצת זמן כדי להתחבר".

השבוע התבשרה הקבוצה, כי למרות שנוצחה על ידי הפועל שפרעם (2:1), היא זכתה בניצחון טכני עקב העובדה ששפרעם שיתפה שחקן שלא כחוק. במחזור הקרוב (יום שישי)תארח מכבי עכו את אחווה חיפה (אצטדיון טוטו-עכו).

בית"ר נהריה (ליגה ב')

מתנדנדים

ג'רי בן חמו
טעויות שיפוט. ג'רי בן חמו ( צילום: אדריאן הרבשטיין)

בית"ר נהריה ממשיכה להתנדנד ומתקשה לשמור על יציבות. בכל מחזור שהיא מנצחת, במחזור הבא היא כבר מנוצחת. בסוף השבוע האחרון יצאה הקבוצה למשחק חוץ נגד מוליכת הטבלה איחוד מג'ד-אל-כרום, ולמרות שכבר הוליכה ביתרון 0:1 משער של יעקב רבינוביץ', היא נכנעה בהמשך לשלישיית שערים וירדה מנוצחת, 3:1. נהריה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של אסף פחימה בכרטיס אדום.

המאמן ג'רי בן חמו: "שתי הקבוצות שהפסדנו להן, הן קבוצות שהשקיעו הרבה כסף והצהירו שיתמודדו על העלייה. היינו לא פחות טובים מהן, ולצערי הפסדנו בגלל טעויות שיפוט. זה לא תירוץ, זו המציאות".
במחזור הקרוב תארח נהריה את אחי עכו לדרבי הגליל המערבי. המגרש בנהריה טרם אושר והמשחק יתקיים ככל הנראה במגרש בקרית אתא.

אחי עכו (ליגה ב')

מתאקלמים

אחי עכו השלימה במחזור האחרון משחק שלישי ללא ניצחון, ותיקו שני ברציפות, כאשר סיימה את משחק הבית שלה נגד בית"ר חיפה בתיקו, 1:1. לעכו כבש: דאוד אגא. המאמן דרוויש הנדאוי: "הנקודה שבית"ר חיפה זכתה היתה בזכות הרבה מזל. הגענו להמון הזדמנויות והכדור פשוט לא נכנס. אנחנו מציגים כדורגל חיובי, אבל לא מצליחים לנצח, בעיקר בגלל שאנחנו גם מחמיצים המון. אני מאמין שזה ישתנה במשחקים הקרובים כי כמה אפשר להיות טובים ולא לנצח?".
ביום שישי תתארח אחי עכו אצל בית"ר נהריה.

איזו קבוצה מרוצה? הכתבה המורחבת תתפרסם ביום שישי במדור הספורט של צפון 1

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות